کد خبر: 421282
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۲ ۰۹:۲۸:۰۰
| |

قدردانی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از اقدامات وزارت ورزش و جوانان

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آن گونه که از چهره های اعضای کمیسیون برداشت کردم، از کلیاتِ جلسه، هم وزیر و معاونین و هم اعضای کمیسیون راضی بودند.

قدردانی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از اقدامات وزارت ورزش و جوانان
کد خبر: 421282
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۲ ۰۹:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدعلی یزدی‌خواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، درباره محورهای جلسه وزیر ورزش و جوانان، با این کمیسیون به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: در جلسه‌ کمیسیون فرهنگی که وزیر ورزش و جوانان نیز حضور داشت، اعضای کمیسیون فرهنگی از زحمات وزارتخانه تشکر ‌کردند اما از اینکه تعادلی بین بخش جوانان و بخش ورزشِ کشور در عملکردِ وزارت ورزش و جوانان نیست، گلایه‌مند بودند.

او افزود: ضمنا اظهارنظرهایی که شده بود در خصوص بحث ارائه وام ازدواج و محدودیت سنی، آقای وزیر تعیین تکلیف کرد و گفت شما پیشنهاد بدهید و وزارت ورزش هیچ محدودیتی ایجاد نکرده است. در خصوص عملکرد فدراسیون‌ها، معاونت‌ها، بحث المپیک، بحث ورزشکاران، نحوه حضور در مسابقات جهانی و سهم ورزش از ارزش افزوده که 27 صدمِ درصد از مالیات های ارزش افزوده به حوزه ورزش تعلق می‌گیرد، نحوه حمایت از هیات‌های ورزشی محلی و شهرستانی، بحث‌های مفصلی شد و جلسه قرار بود یک ساعت باشد که حدود سه ساعت طول کشید. ضمن اینکه اولین جلسه بود و وزیر محترم کلیاتی از برنامه‌های خودشان را نیز ارائه کردند. در موضوع لزوم توجه به فرهنگ ورزشی و ارزش‌های ورزش باستانی و پهلوانی، نیز بحث‌های مفصلی شد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این سوال که برداشتِ شما از جلسه روز گذشته با دکتر سلطانی‌فر چه بود؟ عنوان کرد: یقینا این جلسات، ادامه‌دار خواهد بود. آن گونه که از چهره های اعضای کمیسیون برداشت کردم، از کلیاتِ جلسه، هم وزیر و معاونین و هم اعضای کمیسیون راضی بودند. ضمن اینکه در این دوره از مجلس، کمیسیون فرهنگی چند عضوِ ورزشکار هم دارد و این موضوع می‌تواند به طور جدی به همکاری‌های کمیسیون و وزارت ورزش و جوانان بیافزاید.

او در خصوص مهمترین برنامه‌های کمیسیون فرهنگی در این جلسه تصریح کرد: مطالبات و درخواست‌هایی که مطرح شد به صورت رسمی و مکتوب نبود. عزیزان با اظهارنظرات فردیِ خودشان مطالباتی را مطرح می کردند.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها