کد خبر: 420294
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۱۰:۵۶:۵۵
| |

اردشیر مطهری، نماینده گرمسار در مجلس شورای اسلامی:

چهل سال است که انتقام سخت را انجام می‌دهیم

نماینده گرمسار در مجلس بیان کرد: چهل سال است که به دنبال انتقام سخت هستیم و انجام می‌دهیم، همانطور که عین‌الاسد نمونه‌ای از این انتقام بود.

چهل سال است که انتقام سخت را انجام می‌دهیم
کد خبر: 420294
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۱۰:۵۶:۵۵

اعتمادآنلاین| اردشیر مطهری، نماینده گرمسار در مجلس شورای اسلامی، طی توئیتی از حمله پهبادهای ناشناس خبر داد. او در این توئیت با بیان اینکه «طرف مقابل مسئولیت رسمی کارهایش را نمی‌پذیرد تا از انتقام سخت ما در امان باشد، به انتقام‌گیری اشاره کرد و گفت: «دوران بزن در رو گذشته است.»

در حقیقت مطهری در این توئیت ذهن مخاطب را به این سمت هدایت می‌کند که این پهبادها به سمت ایران فرستاده می‌شوند اما توسط کدام کشور که این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال گفت: در این توئیت نه زمان مشخص است، نه مکان و نه کشوری. به مورد خاصی اشاره نکردم اگر به کشور، زمان و مکان خاصی اشاره کرده بودم، باید مستنداتی هم ارائه می‌دادم اما بنده به هیچ‌کدام از این موارد اشاره نکردم.

مطهری در واکنش به اینکه شما در این توئیت در رابطه با انتقام سخت اشاره کردید، خاطرنشان کرد: چهل سال است که به دنبال انتقام سخت هستیم و انجام می‌دهیم، همانطور که عین‌الاسد نمونه‌ای از این انتقام بود.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با برنامه‌های این کمیسیون تصریح کرد: در کمیسیون اجتماعی مباحث فراوانی داریم که در نشست‌های آینده سازوکار شفاف‌تر می‌شود. در این کمیسیون به دنبال افزایش مستمری زنان سرپرست خانوار هستیم و بر این تاکید داریم که طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از طرف دولت و مجلس، پیگیری شود.


مطهری در ادامه افزود: همچنین پیگیر این هستیم که در این اوضاع اقتصادی و معیشتی منزلت خانواده‌هایی که سرپرست آنها زن هستند، حفظ شود چراکه وظیفه دولت و مجلس حمایت از زنان سرپرست خانوار است و با همین استدلال باید در راستای توانمندسازی آنها گام‌های برداشته شود.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حمایت از زنان سرپرست خانوار اظهار کرد: این قشر از جامعه نباید دچار آسیب شوند و طبق برنامه ششم توسعه باید مستمری زنان سرپرست خانوار افزایش یابد. توانمندی‌سازی این قشر از جامعه باید با تکیه بر شایستگی‌ها و آموزش‌های لازم منجر به خودکفایی آنها شود تا استقلال آنها، بیشتر شود. همچنین خانه‌دار شدن زنان سرپرست با حمایت مجلس و دولت مورد تاکید است و باید تلاش کنیم، بستری برای تحت پوشش قرار گرفتن و خانه‌‌دار شدن آنها فراهم شود.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها