کد خبر: 419591
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۶ ۱۱:۳۳:۳۶
| |

وزیر نیرو:

14 طرح انتقال و توزیع در مناطق مختلف استان هرمزگان به بهره برداری می‌رسد

اردکانیان گفت: امروز در هرمزگان 290 مگابات به ظرفیت نصب شده اضافه می شود. در بخش برق 14 طرح انتقال و توزیع در مناطق مختلف استان به بهره برداری می رسد و اولین بانوی مدیر عامل در صنعت اب و برق این هفته کار خود را شروع کرد.

14 طرح انتقال و توزیع در مناطق مختلف استان هرمزگان به بهره برداری می‌رسد
کد خبر: 419591
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۶ ۱۱:۳۳:۳۶

اعتمادآنلاین| رضا اردکانیان وزیر نیرو در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزار نفت گفت: در پویش هر هفته الف ب ایران تا کنون 44 پروژه در 14استان با سرمایه گذاری 14هزار و یکصد میلیارد تومان را با پروژه های امروز به اتمام رساندیم و وارد مدار بهره بردرای شدیم، 209 پروژه دیگر با سرمایه گذاری سی و شش هزار میلیارد تومان تا پایان سال میماند.

او ادامه داد: آقای رییس جمهور شما اظهار لطف کردید و اظهار رضایت کردید از این تاب و توان برنامه ریزی. این برنامه ها حاکی از سیر طبیعی فعالیت های اقتصادی در کشور و تمرکز مدیران بر کار شان و عدم اتکا به صادرات نفتی و همراهی مردم است.

اردکانیان گفت: امروز در استان هرمزگان پروژه های بزرگی را در بخش اب و برق با دستور شما افتتاح خواهیم کرد از جمله این پروژه ها در بخش برق، واحد یک بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی قشم است که ظرفیت 175 مگابات با سرمایه گذاری بخش خصوصی که تولید همراه اب شیرین با خروجی همین نیروگاه و این واحد کار می کند.

او بیان کرد: امروز در هرمزگان 290 مگابات به ظرفیت نصب شده اضافه می شود. در بخش برق 14 طرح انتقال و توزیع در مناطق مختلف استان به بهره برداری می رسد و اولین بانوی مدیر عامل در صنعت اب و برق این هفته کار خود را شروع کرد.

وزیر نیرو گفت: علاوه بر بخش برق، در بخش اب از اب شیرین کن بزرگ یک صد هزار متر مکعبی در شبانه روز بندر عباس، بیست هزار مکعب دوم اش را افتتاح خواهیم کرد . در بندر عباس مصرف ما حدود 3100 لیتر بر ثانیه است که از سد های میناب و.. اب شیرین کن استفاده می شود با این اب شیرین کن نیاز شهر بند عباس تامین می شود.

او گفت: طرح های دیگری در تامین اب در منطقه میناب و شمیر داریم که حدود 500 هکتار کشت گلخانه ای و دو هزار هکتار اراضی شهرستان مینبا مشروب خواهد شد . در بشاگرد طرح تامین اب با کیفیت برای هموطنانمان افتتاح خواهد شد.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها