کد خبر: 418387
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۴:۰۸:۲۴
| |

نماینده شوشتر هم به کرونا مبتلا شد

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس یازدهم، به کرونا مبتلا شد.

نماینده شوشتر هم به کرونا مبتلا شد
کد خبر: 418387
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۴:۰۸:۲۴

اعتمادآنلاین| نماینده شوشتر و گتوند در مجلس یازدهم، به کرونا مبتلا شد.

سهراب گیلانی، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس یازدهم به ویروس کرونا مبتلا شده و هم‌اکنون در بیمارستان بقیه‌الله تهران در حال سپری کردن دوره درمان است.

برای مطالعه و بررسی آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال اعتمادآنلاین در «روبیکا» و «بله» مراجعه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

خواندنی ها