کد خبر: 415841
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ ۰۹:۱۸:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از آخرین اخبار انفجار تروریستی امروز گزارش می‌دهد:

آخرین خبرها از انفجار تروریستی در سیستان و بلوچستان/ تکذیب شهادت فرمانده سپاه منطقه کورین از سوی استاندار

در پی انتشار اخباری مبنی بر وقوع انفجار در نزدیکی روستای گلوگاه واقع در بخش کورین سیستان و بلوچستان، اخبار غیر رسمی متعدد در این زمینه منتشر شده از جمله بر عهده گرفتن مسئولیت این اقدام از سوی گروهک تروریستی جیش الظلم.

آخرین خبرها از انفجار تروریستی در سیستان و بلوچستان/ تکذیب شهادت فرمانده سپاه منطقه کورین از سوی استاندار
کد خبر: 415841
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ ۰۹:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| بامداد امروز سه‌شنبه 10 تیرماه اخبار ضد و نقیضی از یک انفجار در استان سیستان و بلوچستان منتشر شد. اخباری کهابتدا به وسیله نماینده زاهدان در مجلس یازدهم تایید شد و ظهر امروز هم استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تایید آن تاکید کرد که این انفجار هیچ خسارت مالی و جانی در بر نداشته است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، در ساعات اولیه امروز فداحسین مالکی، نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی خبر این انفجار را تایید کرده و آن را یک تله‌گذاری برای خودروهای سپاه پاسداران معرفی کرد. حمله‌ای که تروریستی بودن آن مورد تایید است و گروه تروریستی جیش العدل مسئولیت آن را پذیرفته است.

در این زمینه مالکی، نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا شایعات درباره شهادت فرمانده بسیج کورین در عملیات تروریستی در زاهدان را تکذیب کرد و گفت این حادثه تلفات جانی نداشته است.

او اظهار کرد: عملیات تروریستی در نزدیکی روستای گلوگاه زاهدان صورت گرفته و در واقع بمب کنار جاده‌ای بوده که یکی از آنها را برادران سپاه خنثی کرده و یکی دیگر منفجر شده است.

وی ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشته و سرهنگ میرشکار فرمانده بسیج کورین فقط جراحت مختصری دیده‌اند.

گروهک تروریستی جیش العدل با صدور بیانیه ای مدعی هدف قرار دادن خودروی یکی از فرماندهان نظامی و به شهادت رساندن وی شد.

مالکی اما در گفت ‌وگو با مهر درباره جزییات بیشتر این حمله تروریستی عنوان کرد: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سه خودرو در حال گشت بودند که با دو بمب کنار جاده‌ای برخورد کردند و توانستند یکی از این بمب‌ها را خنثی کنند اما متأسفانه دومین بمب منفجر شد.

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و فقط فرمانده محور کورین، سرهنگ محمد ملاشاهی جراحت مختصری دیده است.

مالکی همچنین در گفت‌وگو با صداوسیما با رد شایعه اسارت تعدادی از نیروهای سپاه در این حمله تروریستی گفت: این موضوع صحت ندارد.

مالکی گفت: مسئولیت این اقدام را گروهک تروریستی جیش‌الظلم بر عهده گرفته است.

شایعه شهادت فرمانده سپاه کورین کذب محض است


همچنین علی‌احمد موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با میزان با اشاره به حادثه صبح امروز در منطقه کورین سیستان و بلوچستان بیان کرد: یک بمب کنار جاده‌ای بوده که در منطقه کورین منفجر شده است و هیچ خسارتی جانی و مالی هم در بر نداشته است.

وی درباره شایعات مربوط به شهادت فرمانده سپاه منطقه کورین و راننده او در این عملیات نیز گفت: این خبر صحت ندارد و کذب محض است.

استاندار سیستان و بلوچستان یادآور شد: این حادثه به خاطر انفجار یک بمب کنار جاده‌ای بوده است. البته یک بمب دیگر هم در همان حوالی کارگذاشته بودند که خنثی شده است.

موهبتی عنوان کرد: گروهک جیش الظلم مسئولیت این انفجار را پذیرفته که هنوز این اطلاعات تنها در فضای مجازی مطرح شده است و تحقیقات ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

گفتنی است که پیش از این گروه تروریستی جیش‌العدل مدعی شده بود که در این عملیات تروریستی، مجتبی میرشکار فرمانده بسیج کورین را به شهادت رسانده و سه خودرو را منهدم کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها