کد خبر: 415763
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۱۸:۳۰:۰۰
| |

کشته‌شدن غیرنظامیان در عملیات‌های نظامی آمریکا تابوزدایی شده است

وزارت خارجه کشورمان کشته‌شدن غیرنظامیان در عملیات‌های نظامی آمریکا را امری تابوزدایی شده، طبیعی‌سازی شده و مورد غفلت واقع شده عنوان کرد.

کشته‌شدن غیرنظامیان در عملیات‌های نظامی آمریکا تابوزدایی شده است
کد خبر: 415763
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۱۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| وزارت خارجه کشورمان کشته‌شدن غیرنظامیان در عملیات‌های نظامی آمریکا را امری تابوزدایی شده، طبیعی‌سازی شده و مورد غفلت واقع شده عنوان کرد.

وزارت خارجه کشورمان در حساب توییترش نوشت: کشته‌شدن غیرنظامیان در عملیات‌های نظامی آمریکا: (امری است) تابوزدایی شده، طبیعی‌سازی شده و مورد غفلت واقع شده.

منبع: ایسنا

برای مطالعه و بررسی آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال اعتمادآنلاین در «روبیکا» و «بله» مراجعه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

خواندنی ها