سردار محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ:

جناح‌های سیاسی کشور نسبت به سردار کوثری «حسن ظن» دارند

 فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: در زمانی که در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، به هیچ عنوان رفتاری از خود نشان نداد که رنگ و بوی «سیاست زدگی» داشته باشد. امروز شاهد هستیم که جناح‌های مختلف سیاسی کشور که در مسیر نظام و انقلاب حرکت می‌کنند، نسبت به سردار کوثری «حسن ظن» کامل دارند.

جناح‌های سیاسی کشور نسبت به سردار کوثری «حسن ظن» دارند
کد خبر: 414034
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۲ ۱۶:۲۰:۴۴

اعتمادآنلاین| سردار محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و از فرماندهان دفاع مقدس که سابقه حضور در عملیات کربلای 5 در کنار سردار کوثری را داشته در خصوص همرزم خود می‌گوید: سردار کوثری در سال‌های شیرین و سخت دفاع مقدس حضور بسیار فعال داشتند و در طی آن سالها نیز بارها مجروح شدند.

سردار کوثری، چهره‌ای محبوب در بین مردم و مسئولان است چون...


وی گفت: به جرات می‌توان گفت شخصیتی همانند سردار کوثری در عرصه‌های مختلفی همچون؛ «سیاست» و «دفاع از حق مردم» با اتکا به تقوای الهی؛ با تمام وجود فعالیت کرده، و همین روحیه نیز وی را در میان مردم و مسئولان به محبوبیت رسانده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)، تاکید کرد: سردار کوثری با وجود اینکه در مناصب مختلفی حضور داشته؛ اما روحیه ساده زیستی خود را حفظ کرده و همین روحیه از او یک چهره «مردمی» ساخته است. برای مثال ایشان را می‌توان یکی از محبوب ترین سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نزد بسیجیان دانست.

سردار یزدی گفت: علاوه بر روحیه مردمی و ساده زیستی، سردار کوثری را باید به عنوان یک فرد ولایتمدار به معنای واقعی نیز دانست؛ زیرا ایشان در تمامی عرصه‌ها در مسیر دفاع از ولایت حضور داشته و همین امر از زمان دفاع مقدس تا کنون، وی را در نزد مردم و بسیجیان تهران و کل کشور نیز محبوب کرده است.

کوثری شهید زنده است/ او با سلایق سیاسی مختلف ارتباط سازنده دارد


این فرمانده دفاع مقدس گفت: تمامی کسانی که با سردار کوثری برخورد داشته‌اند، به دو موضوع «متانت» و «از خود گذشتگی» ایشان تاکید می‌کنند و به جرأت می‌توان گفت که سردار محمد اسماعیل کوثری یک شهید زنده است.

وی ادامه داد: سردار کوثری به واسطه اینکه از دوران دفاع مقدس تا به امروز ارتباط خود را با مردم حفظ کرده، توانسته با تمامی سلایق سیاسی که دل در گرو نظام و رهبری دارند، ارتباط بسیار سازنده‌ای برقرار کند.

سردار یزدی با بیان اینکه منش رفتاری سردار کوثری به این گونه است که افراد را با معیار ولایی بودن می‌سنجد، تاکید کرد: در زمانی که در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، به هیچ عنوان رفتاری از خود نشان نداد که رنگ و بوی «سیاست زدگی» داشته باشد. امروز شاهد هستیم که جناح‌های مختلف سیاسی کشور که در مسیر نظام و انقلاب حرکت می‌کنند، نسبت به سردار کوثری «حسن ظن» کامل دارند.

فرمانده تمام عیار دوران دفاع مقدس


فرمانده سپاه محمد رسو الله (ص)، در بیان خاطره ای گفت: سردار کوثری در عملیات کربلای 5 در نوک پیکان حمله به دشمن حضور جدی و بسیار شجاعانه‌ای داشت.ایشان در این عملیات و در موقعیت «کانال پرورش ماهی» به عنوان یک فرمانده تمام عیار حضور داشت و در حالی که آتش سنگین توپخانه دشمن، نیروهای رزمنده را برای لحظاتی متوقف کرده بود؛ او بدون هیچ ترس و واهمه‌ای به کار خود ادامه می‌داد.

سردار یزدی درباره دوران حضور سردار کوثری در مجلس و سیاست نیز اظهار داشت: ایشان یکی از فعال‌ترین نمایندگان در دوران حضور در مجلس شورای اسلامی بود. برای مثال زمانی که باید جلسات «کمیسیون امنیت و سیاست خارجی» را اداره می‌کرد، از ساعت 5 صبح در محل کمیسیون حضور داشت و این روحیه تلاشگری زمینه تعجب بسیاری از افراد را فراهم آورده بود.

حمایت سردار کوثری از مردم در ماجرای اعتراضات سال‌های اخیر


وی گفت: بنده به خاطر دارم سردار کوثری در وقایع دی ماه سال 96 و آبان ماه سال گذشته همواره با تاکید بر لزوم مقابله با تهدیدات، تأکید می‌کردند؛ باید صف مردمی را که به واسطه مشکلات اقتصادی اعتراض دارند را از «معاندین» و «دشمنان انقلاب» کاملا جدا کرد و مراقب بود که مردم آسیب نبینند. همین روحیه سردار کوثری در فضای آن روزها، برای نیروهای سپاه و بسیج تبدیل به یک درس شده بود.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها