کد خبر: 413224
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۰ ۱۶:۰۶:۰۹
| |

رئیس سازمان زندانها:

زندانی یعنی کسی که از وضعیت بد درس‌های خوب بگیرد

رئیس سازمان زندان در اولین بازدید از مراکز تامینی و تربیتی کشور صبح امروز جمعه با حضور سرزده در ندامتگاه ورامین ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز با زندانیان و کارکنان زندان دیدار و گفت‌وگو کرد.

زندانی یعنی کسی که از وضعیت بد درس‌های خوب بگیرد
کد خبر: 413224
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۰ ۱۶:۰۶:۰۹

اعتمادآنلاین| رئیس سازمان زندانها گفت: زندانی یعنی کسی که از وضعیت بد درس‌های خوب بگیرد و زندانبان یعنی کسی که قرار است معلم خوبی‌ها باشد.

رئیس سازمان زندان در اولین بازدید از مراکز تامینی و تربیتی کشور صبح امروز جمعه با حضور سرزده در ندامتگاه ورامین ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز با زندانیان و کارکنان زندان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها در ابتدای این بازدید با حضور در جمع زندانیان ضمن دیدار با آنان و استماع سخنان و درخواست‌های ایشان، دستورات لازم را درخصوص رسیدگی به درخواست‌های زندانیان صادر نمود.

حاج‌محمدی در بازدید از بخش‌های مختلف زندان خطاب به مدیران این مجموعه اظهار داشت: در فرآیند زندانبانی رعایت اصل طبقه‌بندی زندانیان و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اشتغالزایی در دوره جدید مدیریت سازمان از اولویت برخوردار است.

وی تصریح کرد: طبقه‌بندی زندانیان جزء واجب‌ترین برنامه‌ها است زیرا مادامی که اصل طبقه بندی زندانیان به طور کامل اجرا نشود چرخه اصلاح و تربیت به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

براساس این گزارش، رئیس سازمان زندان‌ها در مدت حضور دو ساعته در این مرکز از پروژه‌های مختلف عمرانی و تازه تاسیس بازدید کرد.

حاج‌محمدی در بخش پایانی این بازدید با کارکنان این مرکز نیز دیدار و گفتگو کرد و خطاب به همکاران خود گفت از خداوند متعال مسئلت کنیم توفیق دهد مثل شهید لاجوردی زندانبانی کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها