کد خبر: 412865
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ ۰۸:۰۶:۱۹
| |

نماینده مردم نیشابور در مجلس یازدهم:

اگر هدف خدمت به مردم باشد، تقابلی بین دولت و مجلس شکل نمی‌گیرد

نماینده مردم نیشابور در مجلس یازدهم ضمن تأکید به حفظ وحدت در شرایط فعلی، هم‌جناح نبودن دولت و مجلس را «فرصت» دانست و گفت: در این شرایط اگر دستگاه‌های دولتی عملکرد فعالانه‌ای نداشته باشند، می‌توان آنها را وادار به خدمت‌رسانی به مردم و کشور کرد.

اگر هدف خدمت به مردم باشد، تقابلی بین دولت و مجلس شکل نمی‌گیرد
کد خبر: 412865
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۹ ۰۸:۰۶:۱۹

اعتمادآنلاین| احسان ارکانی در مورد ضرورت حفظ وحدت و انسجام در شرایط فعلی کشور گفت:‌ دولت و مجلس در حال حاضر متعلق به دو جریان سیاسی متفاوت هستند. اگر از بعد وظیفه نظارتی مجلس نگاه کنیم، اتفاقا هم‌جناح نبودن دولت و مجلس یک فرصت مهم است که می‌توان از آن بهره‌برداری کرد. در این شرایط اگر دستگاه‌های دولتی عملکرد فعالانه‌ای نداشته باشند، می‌توان آنها را وادار به خدمت‌رسانی به مردم و کشور کرد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس یازدهم افزود: اگر ملاک و هدف اصلی این دو قوا، خدمت به مردم و کشور باشد، اصلا تقابلی میان مجلس و دولت شکل نخواهد گرفت. وقتی هدف خدمت به مردم است، مدیر دولتی از نظارت استقبال می‌کند چرا که نظارت صحیح منجر به تقویت و ارتقاء عملکرد می‌شود.

وی ادامه داد: فضای دو قوا زمانی به سمت تقابل پیش خواهد رفت که یکی از دو قوه به فکر خدمت به مردم و کشور نباشد که به نظرم بعید است. وقتی ملاک ما خدمت به مردم، نظام و انقلاب باشد،‌ برای بیشتر و بهتر کار کردن اتفاق نظر خواهیم داشت نه اختلاف نظر.

ارکانی در پایان با بیان اینک «دوران جناح‌بندی‌ها و جریان‌های اصلاح طلب و اصولگرا سرآمده است» گفت: دوران کنونی، دوران نیروهای انقلابی و کارآمد است که فارغ از جناح‌بندی‌های مرسوم و سیاست‌بازی‌های عرفی، سالهاست فرصت خدمت را ضایع کرده‌اند. نیروهای کارآمد مردمی می‌توانند خون دوباره‌ای برای خدمت به مردم در رگ‌های مدیریت کشور بدمند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها