کد خبر: 412673
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۸ ۱۰:۰۴:۰۰
| |

تمایل دبیرکل جبهه پایداری به کدام کمیسیون مجلس است؟

نماینده تهران در مجلس یازدهم گفت: در این دوره اقدامی به این ترتیب انجام دادند که برای عضویت نمایندگان در کمیسیون‌ها براساس سوابق تجربی و مدارک تحصیلی نمره‌گذاری کردند و هرکسی با توجه به رتبه‌ای که کسب می‌کند، عضو کمیسیون مربوطه می‌شود.

تمایل دبیرکل جبهه پایداری به کدام کمیسیون مجلس است؟
کد خبر: 412673
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۸ ۱۰:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی آقاتهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد نسبت به کم‌توجهی برخی نمایندگان نسبت به کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: صحبت من این است که چرا برخی از نمایندگان کمتر از کمیسیون فرهنگی استقبال کردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه " مشخص نیست عضو کدام یک از کمیسیون‌ها شوم" تصریح کرد: در این دوره اقدامی به این ترتیب انجام دادند که برای عضویت نمایندگان در کمیسیون‌ها براساس سوابق تجربی و مدارک تحصیلی نمره‌گذاری کردند و هرکسی با توجه به رتبه‌ای که کسب می‌کند، عضو کمیسیون مربوطه می‌شود.

دبیرکل جبهه پایداری در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بنده قبلا عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات بودم، برای عضویت در این کمیسیون نمره خوبی آوردم و از طرفی چون در مجلس نهم رئیس و نائب رئیس کمیسیون فرهنگی بودم، در این مورد هم نمره خوبی آوردم، همچنین در خصوص چند کمیسیون دیگر هم نمرات خوبی دارم اما در نهایت اینکه عضو کدام کمیسیون شوم با خداست.

آقاتهرانی در پاسخ به اینکه لذا تا این لحظه عضویت شما در کمیسیون‌ها مشخص نشده است؟ اظهار کرد: فعلا در خصوص عضویت در کمیسیون‌ها در حال گفتگو هستیم که امروز مشخص می‌شود و هر جایی که باشد، برایم مهم نیست.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اینکه تمایل دارید عضو کدام یک از کمیسیون‌ها شوید؟ یادآور شد: تمایل دارم عضو کمیسیون فرهنگی شوم.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها