کد خبر: 411947
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۱۰:۰۷:۳۴
| |

کمیسیون‌های تخصصی مجلس بالاخره چه زمانی تشکیل می‌شوند؟

رئیس مجلس گفت: تا ظهر امروز همه امتیازات و اسامی حاضر در کمیسیون‌های تخصصی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام می‌کنیم اما در مجموع این کار طبق آیین‌نامه انجام شده است.

کمیسیون‌های تخصصی مجلس بالاخره چه زمانی تشکیل می‌شوند؟
کد خبر: 411947
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۱۰:۰۷:۳۴

اعتمادآنلاین| جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 25 خرداد 99)‌ در تذکر آیین نامه‌ای مستند به ماده 22 و 36 قانون آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: 19 روز از مجلس یازدهم می‌گذرد در حالی که طبق ماده 22 قانون آیین نامه داخلی مجلس وظیفه هیأت رئیسه مجلس مشخص است که باید به چه شکلی اقدام کند تا نمایندگان معطل نباشند.

وی ادامه داد: یکی از کارهای مهم مجلس تشکیل کمیسیون‌های تخصصی مجلس است. در حالی که طبق ماده 36 آیین نامه داخلی مجلس مشخص است که این کار باید چگونه انجام شود و معترضین هم باید بعد از 48 ساعت چگونه عمل کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس اظهار داشت: بسیاری از مشکلات کشور در کمیسیون‌های تخصصی پیگیری و حل می‌شود ولی در مجلس یازدهم به آیین نامه عمل نمی‌شود؛ با توجه به آنکه هیأت رئیسه قسم خورده است که به آیین نامه عمل کند اما مشخص نیست چرا کمیسیون‌های تخصصی شکل نگرفته‌اند، ضمن این که امتیازبندی دقیقی هم صورت نگرفته است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به کوچکی نژاد گفت: این تذکر شما وارد نیست چراکه ما کارها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طبق آیین نامه مجلس پیش برده‌ایم و 48 ساعت هم به معترضین به امتیازبندی حضور در کمیسیون‌های تخصصی فرصت داده‌ایم. ضمن این که روز گذشته هم نشستی برای پیگیری این موضوع تشکیل داده‌ایم.

وی ادامه داد: تا ظهر امروز همه امتیازات و اسامی حاضر در کمیسیون‌های تخصصی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام می‌کنید اما در مجموع این کار طبق آیین نامه انجام شده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها