کد خبر: 411532
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۳ ۱۴:۳۷:۳۶
| |

روح‌الله عباسپور، نماینده بوئین‌زهرا در مجلس یازدهم:

دولت هر کجا از ریل قانون خارج شود مجلس باید نقش نظارتی خود را ایفا کند

نماینده بوئین‌زهرا در مجلس یازدهم تاکید کرد که اگر مجلس و دولت با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشند قطعا کارها بهتر جلو رفته و می‌توان سریع‌تر گره از مشکلات مردم گشود.

دولت هر کجا از ریل قانون خارج شود مجلس باید نقش نظارتی خود را ایفا کند
کد خبر: 411532
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۳ ۱۴:۳۷:۳۶

اعتمادآنلاین| روح الله عباسپور، نماینده بوئین‌زهرا در مجلس یازدهم با اشاره به ضرورت تعامل مجلس و دولت با یکدیگر، بیان کرد: یکی از محورها و مولفه های اصلی که موجب پیروزی انقلاب و دوام و بقای آن به ویژه در رویارویی با چالش ها و تهدیدها بوده، وحدت است. در هر بخشی که ما وحدت، انسجام و همدلی خود را حفظ کرده ایم به توفیقات خوبی دست یافته ایم.

وی در ادامه اظهار کرد: واقعیت این است که در این برهه زمان که ما در جنگ اقتصادی بی رحمانه دشمن به سر می بریم بیش از گذشته به این وحدت و همدلی نیاز داریم. جنگ اقتصادی واقعا جنگی جدی است. ممکن که تلفات جانی نداشته باشد اما هزینه های این جنگ بالاتر از جنگ سخت می باشد.

نماینده بوئین زهرا در مجلس یازدهم تصریح کرد: امروز ما در محدودیت های اقتصادی به سر می بریم. در بحث فروش نفت و دستیابی به پول های خود با مشکلات زیادی روبه رو هستیم. از سوی دیگر در بطن جامعه با مشکل معیشت، اشتغال، رکود و تورم روبه رو هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: امسال نیز سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است. اگر بخواهیم مشکل را حل کرده و در مسیر جهش و رونق تولید گام برداریم، اولین گام بهبود رابطه بین دولت و مجلس است. در کنار تعامل مثبت بین مجلس و دولت باید نظارت نیز دنبال شود. هر کجایی که دولت از ریل قانون خارج شود مجلس باید نقش نظارتی خود را به طور جدی ایفا کند و دولت را به ریل اصلی بازگرداند اما این کار نباید با جنگ و دعوا دنبال شود. برای پیروزی در برابر دشمن باید منویات مقام معظم رهبری به اجرا در آمده و مبارزه با فساد و تحق عدالت در دستور قرار گیرد. اگر مجلس و دولت با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشند قطعا کارها بهتر جلو خواهد رفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها