کد خبر: 411155
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۱۷:۲۸:۱۷
| |

مهدی عیسی‌زاده، نماینده مجلس:

اولویت مجلس یازدهم بر رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال باشد

نماینده میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیگیری برنامه های حمایتی از اصناف و کارآفرینان را الوویت مجلس یازدهم خواند.

اولویت مجلس یازدهم بر رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال باشد
کد خبر: 411155
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۱۷:۲۸:۱۷

اعتمادآنلاین| مهدی عیسی‌زاده درباره اولویت‌های مجلس یازدهم گفت: با توجه به این که در شرایط فعلی موضوع بیکاری یکی از مشکلات بزرگ فعلی جامعه ما است که هم مسائل اجتماعی و هم مشکلات معیشتی را برای خانواده ها ایجاد کرده است، تمرکز مجلس یازدهم باید بر مقوله رفع این مشکل ، ایجاد اشتغال و در کنار آن ایجاد قوانین حمایتی از اصناف و کارآفرینان باشد.

منتخب مردم منتخب مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس یازدهم با تاکید بر این که حمایت از اصناف و کارآفرینان کشور موجب رونق تولید و ایجاد بستر جهش تولید می شود، افزود: برنامه های ملی حمایت از کار و اشتغال باید مورد پیگیری و بررسی دقیق در مجلس یازدهم قرار گیرد و همه نمایندگان با عزم ملی این مساله را پیگیری کنند.

مجلس آتی باید هرچه زودتر و در اولین اولویت خود رسیدگی و تصویب برنامه های حمایتی از اصناف و کارآفرینان را در دستور کار خود قرار دهد و یکی از مهمترین راهبردهای مقابله با آسیبهای اقتصادی و اشتغال ناشی از کرونا تصویب قوانین، طرح ها و مصوباتی جدیدی است به طور جدی از اصناف و کارآفرینان کشور حمایت می کند.

وی با اشاره به این که وضعیت مشاغل در شرایط بحران کرونا نیازمند حمایت و رسیدگی جدی است تاکید کرد که مجلس یازدهم باید درباره وضعیت بیکاری ناشی از کرونا ورود جدی داشته باشد.

منتخب مردم منتخب مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد:مجلس آینده باید با بهره از منویات مقام معظم رهبری که هوشمندانه سال جاری را سال جهش تولید نام گذاری کردند، زیرساخت‌های لازم برای تحقق این هدف را ایجاد کند.

منبع: تریبون‌مجلس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها