کد خبر: 410889
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۰ ۱۵:۵۳:۱۶
| |

سیدناصر موسوی لارگانی، رئیس شعبه ۱۲:

اعتبارنامه تاجگردون چگونه تایید شد؟

رئیس شعبه 12 بیان کرد: امروز شورای نگهبان در جواب آورد که در زمان تایید صلاحیت 13 بند آن بررسی شده و یک مورد آن که مربوط به مدرک تحصیلی بوده است اصلا در زمان ثبت نام او با مدرک دکتری ثبت نام نکرده است.

اعتبارنامه تاجگردون چگونه تایید شد؟
کد خبر: 410889
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۰ ۱۵:۵۳:۱۶

اعتمادآنلاین| سیدناصر موسوی لارگانی، رئیس شعبه 12 رسیدگی به اعتبار نامه نمایندگان، در خصوص بررسی اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون گفت: طبق آیین نامه در استعلامی که از شورای نگهبان داشتیم که آیا مواردی که معترضین اعتراض دارند در زمان تایید صلاحیت تاجگردون بررسی شده یا خیر، شورای نگهبان در جواب مکتوب آورد که همه موارد بررسی شده است.

او ادامه داد: مجدد معترضین نامه‌ای را در 15 بند نوشتند و قاضی زاده هاشمی علیرغم اینکه وقت اعتراض گذشته بود، مجدد نامه ای به شورای نگهبان ارسال کرد و امروز شورای نگهبان در جواب آورد که در زمان تایید صلاحیت 13 بند آن بررسی شده و یک مورد آن که مربوط به مدرک تحصیلی بوده است اصلا در زمان ثبت نام او با مدرک دکتری ثبت نام نکرده است و به عنوان فوق لیسانس، ثبت نام کرده و یک مورد را هم گفتند که مستندات آن، درست نیست.

موسوی لارگانی گفت: براساس این جواب 16 نفر از اعضای شعبه در جلسه حضور داشتند که از این 16 نفر 9 نفر اعتبارنامه را تایید و 7 نفر رد کردند و در نتیجه اعتبار نامه تایید شد.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها