پرونده سقوط هواپیمای اوکراین به کجا رسید؟

سخنگوی قوه قضاییه خبر داد که در جریان پرونده سقوط هواپیمای اوکراین 70 خانواده تا به حال شکایت خود را تقدیم قوه قضاییه کرده‌اند و 6 نفر هم در جریان این پرونده بازداشت شده‌اند.

پرونده سقوط هواپیمای اوکراین به کجا رسید؟
کد خبر: 410811
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۰ ۱۱:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود درباره روند بررسی پرونده سقوط هواپیمای اوکراین و جانباختن تعدادی از هموطنان در این حادثه گفت: ‌بخش قضایی پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی به عهده قوه قضاییه و مشخصا سازمان قضایی نیروهای مسلح است. به محض وقوع حادثه دستوراتی صادر شد و در سازمان قضایی نیروهای مسلح شعبه ویژه ای تعیین شد.


به گزارش اعتمادآنلاین ، سخنگوی قوه قضاییه درباره بازداشت متهمان و شکایت خانواده‌ها درخصوص این پرونده توضیح داد: از ناحیه سازمان نیروهای مسلح اعلام شد که خانواده جانباختگان می توانند به سازمان قضایی مراجعه کرده و شکایت کنند که 70 خانواده تا امروز شکایت خود را اعلام کرده اند. این در حالی است که برخی از خانواده ها با دادستان نیروهای مسلح دیداری داشته اند و در این پرونده تاکنون 6 نفر از عوامل ذی ربط بازداشت شده اند که سه نفر با قرار تامین آزاد شده و سه نفر دیگر در بازداشت هستند.

گفتنی است که پرواز شماره 752 هواپیمایی اوکراین روز 18 دی ماه سال 1388 ساعت 6:19 دقیقه لحظاتی بعد از پرواز مورد هدف دو موشک پدافند هوایی سپاه پاسداران قرار گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها