کد خبر: 410648
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۱۷:۰۶:۰۰
| |

نظر نماینده مجلس یازدهم درباره کشته‌شدگان حوادث آبان

یک نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم می‌گوید: همانطور که در ماجرای هواپیمای اوکراینی رهبری گفتند هرچه هست را با مردم درمیان بگذارید، در مورد کشته شدگان حوادث آبان ماه هم باید مسئولیت این عمل پذیرفته می‌شد.

نظر نماینده مجلس یازدهم درباره کشته‌شدگان حوادث آبان
کد خبر: 410648
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۱۷:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| روح الله ایزدخواه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره آمار کشته‌شدگان حوادث آبان ماه می گوید: شفافیت همیشه خوب است، همانطور که در ماجرای هواپیمای اوکراینی رهبری گفتند هرچه که هست را با مردم درمیان بگذارید، در مورد کشته شدگان حوادث آبان ماه هم باید مسئولیت این عمل پذیرفته می شد. هرچند مسئله کوچکی هم نبود.


ایزدخواه درباره برخورد با معترضان آبان ماه و آمار حدود 230 نفری کشته می گوید: ناجا تحت نظارت وزارت کشور است و با دولت هماهنگی دارد. در جلسه اخیر نیز، سرپرست مرکز پژوهش‌ها اعلام کرد که تصمیم افزایش قیمت بنزین اشتباه بوده است و مجلس دهم هم که در این باره ضعیف عمل کرد و باید قوی‌تر و فعال‌تر ظاهر می شد. زیرا جلسه سران قوا محل تصمیم گیری درباره این موضوعات نیست مخصوصا اینکه بنا باشد با عجله تصمیم گیری شود.


او همچنین اضافه می‌کند که معیشت و مسائل اقتصادی اولین مجلس یازدهم است اما چون هنوز کمیسیون ‌ها تشکیل نشده و اولویت ها مشخص نشده نمی توانم اعلام کنم که قیمت بنزین در دستور کار خواهد بود یا نه. اما در هر صورت ما رویکرد ما این است سازوکارهای تصمیم‌گیری و اقتصادی را جراحی کنیم به سمت اصلاح‌ ببریم.

منبع:ایرناپلاس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها