ماجرای تفحص از خودروسازان در مجلس یازدهم به کجا می‌رسد؟

نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه تحقیق و تفحص از خودروسازان در مجلس یازدهم جدی‌تر از گذشته پیگیری می‌شود، گفت: از آنجایی که ایران کارشناسان خبره بسیاری در حوزه صنعت و خودروسازی دارد، می‌توان با استفاده از نقطه‌نظرات آنها مشکلات موجود در این صنعت را برطرف کرد.

ماجرای تفحص از خودروسازان در مجلس یازدهم به کجا می‌رسد؟
کد خبر: 410482
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۰۹:۲۱:۱۷

اعتمادآنلاین| علی بابایی کارنامی نماینده ساری از کلید خوردن تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی در مجلس یازدهم خبر داد و گفت: نوع مدیریت خودروسازان، بی توجهی به افزایش تولید، سوءاستفاده‌های احتمالی، گرانی خودرو، مکانیسم اجرای طرح‌های پیش فروش و فروش فوری‌، متناسب نبودن عرضه و تقاضا در بازار چارچرخ‌ها و... محورهای تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی است.

خودروسازان اعتبارات ناشی از پیش فروش خودرو را در چه محلی هزینه کردند؟

نماینده ساری ر مجلس یازدهم با بیان اینکه خودروسازان اطلاعات دقیقی از بازار خودرو و تیراژ تولید در اختیار نمایندگان قرار نمی دهند، افزود: باید مشخص شود سرمایه حاصل از پیش فروش‌های انجام گرفته در چه محلی هزینه شده و چند درصد این اعتبارات برای رونق تولید استفاده شده است.

تفحص از خودروسازان در مجلس یازدهم جدی‌تر از گذشته پیگیری می‌شود

وی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از خودروسازان در مجلس یازدهم جدی‌تر از گذشته پیگیری می‌شود، اظهار کرد: از آنجایی که ایران کارشناسان خبره بسیاری در حوزه صنعت و خودروسازی دارد، می توان با استفاده از نقطه نظرات آنها مشکلات موجود در این صنعت را برطرف کرد.

نماینده در مجلس یازدهم با طرح این پرسش که چگونه علیرغم نارضایتی مصرف کنندگان و صنایع پایین دست، خودروسازان مدعی عملکرد مناسب هستند؟ اضافه کرد: راه های تامین سرمایه توسط شرکت‌های خودروسازی یکی از اصلی ترین محورهای تحقق و تفحص از خودروسازان است که در صورت کشف تخلف، مجلس یازدهم با این شرکت ها قاطعانه برخورد خواهد کرد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها