کد خبر: 409589
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۵ ۱۱:۴۹:۰۰
| |

روحانی خطاب به مردم: سفر نکنید، بیمار نشوید، آب هم کمتر مصرف کنید

رییس جمهوری گفت: افتتاح 18 واحد نیروگاهی و 9 سد تا پایان سال دلگرم کننده است اما مردم باید در مصرف آب و برق ما را یاری کنند تا از تابستان عبور کنیم.

روحانی خطاب به مردم: سفر نکنید، بیمار نشوید، آب هم کمتر مصرف کنید
کد خبر: 409589
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۵ ۱۱:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| «حسن روحانی» روز پنجشنبه (15 خرداد) در چهارچوب کاروان «هر پنجشنبه، افتتاح طرح های زیربنایی در کشور»، در آیین بهره برداری از طرح های نیروگاهی، در استان های آذربایجان غربی و بوشهر که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: باید در تابستان و در شرایط گرما مصرف را کنترل کنیم.

وی افزود: فعالیت اقتصادی ایران و همه کشورها امروز با مشکلات فراوانی در بخش اقتصاد مواجه شده، هنوز همه کسب و کارها یعنی مهدکودک ها، سالن های اجتماعات، مدارس و دانشگاه های هنوز به صورت صددرصد فعال نیستند و در اماکن متبرکه هم بازگشایی محدود بوده است.

روحانی گفت: ما هم با مشکلات فراوانی در بخش اقتصاد مواجه هستیم اما مردم به خوبی ما را یاری کردند و دست همدیگر را در این روزهای سخت گرفتند.

ساعاتی پیش نیز حسن روحانی گفته بود مسئولان ستادهای کشوری و استانی مقابله با کرونا باید با همکاری رسانه‌ها و صدا و سیما، مردم را نسبت به این موضوع آگاه کنند که باید کماکان از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند و صرفا برای انجام امور ضروری اقدام به سفر کنند.

‎دکتر روحانی تصریح کرد: اوج‌گیری مجدد کرونا فراتر از هر آسیب اقتصادی، سلامت مردم عزیز کشورمان را مورد تهدید قرار خواهد داد و شایسته نیست اکنون که با همراهی مردم و جدیت مسئولین به مراحل موفقیت آمیزی در کنترل شیوع این بیماری رسیده‌ایم، این دستاورد بزرگ در اثر اهمال از دست برود.

‎رئیس جمهوری با قدردانی مجدد از زحمات و فداکاری‌های کادر درمانی و بهداشتی کشور اظهار داشت: ملت شریف ایران باید در نظر داشته باشند که با توجه به زحمات و فعالیت چند ماهه و سخت کادر درمانی کشور و در عین حال نیاز آنان به آرامش برای مراقبت و تامین سلامت مردم، شهروندان می‌بایست دقت لازم را در رعایت پروتکل‌ها به کار گیرند تا کادر درمانی کشورخدای ناکرده دوباره دچار بحران و فرسایش درانجام وظایف خود نشود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها