کد خبر: 409410
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۴ ۱۴:۵۷:۵۶
| |

عضو هیات‌رئیسه مجلس حرکات پلیس آمریکا را به چه چیزی تشبیه کرد؟

عضو هیات‌رئیسه مجلس گفت: باید به جان و مال مردم آمریکا و نیز سفید پوست یا سیاه‌ پوست و رنگ‌های دیگر احترام بگذاریم و در امان باشند و این حرکت‌ها، حرکتهای وحشیانه‌ای است که شاید در قانون جنگل هم، چنین حرکت‌هایی وجود ندارد.

عضو هیات‌رئیسه مجلس حرکات پلیس آمریکا را به چه چیزی تشبیه کرد؟
کد خبر: 409410
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۴ ۱۴:۵۷:۵۶

اعتمادآنلاین| سید ناصر موسوی لارگانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس یازدهم درباره فرمایشات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، با تسلیت سی و یکمین سالگرد رحلت امام راحل گفت: امام بزرگوار ما را از دست استکبار جهانی و رژیم سفاک ستمشاهی نجات داد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس ادامه داد: قسمتی دیگر از بیانات رهبری در رابطه با تحول خواهی بود و قسمتی از صحبت های ایشان نیز در ارتباط با آمریکای جنایتکار بود و اینکه آمریکا همواره حرف می زند ولی در عمل جور دیگری عمل می کند، مخصوصا در بحث حقوق بشر و حمایت از حقوق بشر.

وی ادامه داد: سالهاست استکبارجهانی به ویژه آمریکای جهان خوار شعار حمایت از حقوق بشر می دهد و اینکه در جاهای دیگر حقوق بشر زیر پاگذاشته می شود ولی این روزها شاهدیم که جنایت را ازحد گذراندند و بحث حقوق بشر در آمریکا پایمال شده است.

موسوی لارگانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند آیا این سیاه پوستی که توسط پلیس سفاک و جنایتکار جان داد بشر نیست؟ البته مردم آمریکا همواره در مقابل ظلم و ستمهای حکومت آمریکا فریادشان بلند بوده و برای آمریکا ننگ بزرگی است که این روزها در خود آمریکا هزاران یا صدها هزار پرچم آمریکا به آتش کشیده شده است.

نماینده فلاورجان افزود: در آمریکا به واسطه جنایتی که پلیس مرتکب شد - که اولین هم نیست و ما در گذشته هم شاهد ظلم و جنایت در مورد سیاه پوستان در آمریکا بودیم و شاید آخرین هم نباشد- حتی حاضر به عذرخواهی هم نشدند. درمورد جنایاتی که پلیس آمریکا درحق مردم شریف آمریکا به ویژه سیاه پوست ها انجام می دهد حتی محاکمه هم نمی شود و این امر بیانگر این است که این حرکت های ضد حقوق بشری توسط حکومت سفاک و جنایتکار آمریکا صورت می گیرد والا اگر پلیسی در کشور دیگری تخطی می کرد، با آن برخورد و محاکمه می شد و حتی استعفا می دهند اما ما در آمریکا شاهد جنایت های زیادی هستیم و هیچگاه دیده نشده که حتی با یک نفر از آنها برخوردی شود و انهارا محاکمه کنند و به مجازات برسانند.

موسوی لارگانی در پایان یادآور شد: باید به جان و مال مردم آمریکا و نیز سفید پوست یا سیاه پوست و رنگ های دیگر احترام بگذاریم و در امان باشند و این حرکت ها، حرکتهای وحشیانه ای است که شاید در قانون جنگل هم، چنین حرکت هایی وجود ندارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها