کد خبر: 405574
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۹ ۰۹:۲۸:۵۰
| |

تناقض های روزنامه کیهان /نمایندگان مجلس یازدهم اختلاف ندارند/ نمایندگان مجلس یازدهم همدیگر را نخراشند!

در حالی که اصولگرایان منتخب مجلس یازدهم در اختلافات شدید بر سر انتخابات رئیس مجلس به سر می‌برند و سیلی از اتهامات را به سوی یکدیگر روانه می‌کنند، کیهان می‌نویسد هیچ اختلافی بین این جناح وجود ندارد.

تناقض های روزنامه کیهان /نمایندگان مجلس یازدهم اختلاف ندارند/ نمایندگان مجلس یازدهم همدیگر را نخراشند!
کد خبر: 405574
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۹ ۰۹:۲۸:۵۰

اعتمادآنلاین| درحالی‌که اصولگرایان منتخب مجلس یازدهم در اختلافات شدید بر سر انتخابات رئیس مجلس به سر می‌برند و سیلی از اتهامات را به سوی یکدیگر روانه می کنند، کیهان می‌نویسد هیچ اختلافی بین این جناح وجود ندارد.


این روزنامه در عین حال با پذیرش اختلافات در موضعی دوگانه می‌نویسد: چشم بر هم بزنیم، مجلس یازدهم به پایان می‌رسد، چنان‌که مجلس دهم به سر آمد. فرصت گذران نمایندگی باید به تدوین اولویت‌های تقنینی و نظارتی، برنامه‌ریزی و اجرای مدبرانه آن بگذرد. مجلس جدید بیش از آن‌که معطل تعیین رئیس ‌باشد، نیازمند کوشندگان بی‌ادعا و پرکار است؛ کسانی که خود را صرفا اجیر مردم بدانند. آن قدر مشکلات بر زمین مانده هست که داوطلب کم بیاید. ظرفیت‌های محدود خدمت، نباید صرف اصطکاک و استهلاک ظرفیت‌ها شود. همه آنها که قبل از انتخابات، لیست مشترک دادند، مسئولند بر همان اتحاد و ائتلاف باقی بمانند. و گرنه در مظان بدگمانی قرار می‌گیرند. افراد می‌توانند گزینه متفاوتی برای ریاست مجلس مد نظر داشته باشند اما حق ندارند همدیگر را بخراشند یا چنان گرم رقابت شوند که راه نقش‌آفرینی اغیار باز شود.

منبع: دیده‌بان ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها