کد خبر: 404814
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۰۹:۳۹:۰۰
| |

منتخبی که نماینده نشده در انتصابات وزارت نیرو دخالت کرد

منتخب مردم خرم آباد در مجلس یازدهم نسبت به انتصابات در وزارت نیرو انتقاد کرد و گفت: به وزارت محترم نیرو هشدار می‌دهم که با توجه به حیاتی بودن آب لرستان بدون مشورت با مجمع نمایندگان جدید هیچ انتصابی انجام ندهند.

منتخبی که نماینده نشده در انتصابات وزارت نیرو دخالت کرد
کد خبر: 404814
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۰۹:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| منتخب مردم خرم آباد در مجلس یازدهم تاکید کرد: ظاهراً وزارت نیرو برای مدیریت آب منطقه‌ای لرستان فراخوان داده آن هم با شرایطی قابل تفسیر دلبخواه و در شرایط فترت بین دو مجلس دهم و یازدهم!

یک منتخب مجلس یازدهم در حالی که هنوز رسماً نماینده مجلس نشده، دخالت در امور اجرایی را آغاز کرده و به وزیر نیرو درباره انتصاب مدیران جدید در استان لرستان هشدار داده است!

مهرداد ویس کرمی منتخب شهرستان خرم آباد در مجلس یازدهم در توئیتی با هشتگ "بازی خطرناک" نوشته: «ظاهراً وزارت نیرو برای مدیریت آب منطقه‌ای لرستان فراخوان داده آن هم با شرایطی قابل تفسیر دلبخواه و در شرایط فترت بین دو مجلس دهم و یازدهم! به وزارت محترم نیرو هشدار می‌دهم که با توجه به حیاتی بودن آب لرستان بدون مشورت با مجمع نمایندگان جدید هیچ انتصابی انجام ندهند.»

بر اساس منطق این منتخب گویا قوه مجریه تا جلوس منتخبان جدید در بهارستان باید کارهای خود را تعطیل کند. بماند که اساساً انتصاب مدیران استانی ارتباطی به نمایندگان مجلس ندارد.

منبع: ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها