کد خبر: 404809
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۰۹:۲۴:۰۸
| |

سردار پاکپور به فرمانده کل ارتش تسلیت گفت

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با صدور پیامی شهدا جمعی از نیروهای ارتش در شناور کنارک را به سرلشکرموسوی تسلیت گفت

سردار پاکپور به فرمانده کل ارتش تسلیت گفت
کد خبر: 404809
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۰۹:۲۴:۰۸

اعتمادآنلاین| در حین تمرین دریایی تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش، شناور کنارک دچار حادثه شد. در این حادثه برای شناور کنارک 19 نفر شهید شدند. سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با صدور پیامی شهدا جمعی از نیروهای ارتش در شناور کنارک را به سرلشکرموسوی تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی هم برای نیروهای مسلح و هم برای کشور مایه آبرو و عزّت بوده و یاد شهدای این نیرو همواره در تاریخ این کشور ماندگار خواهد بود.

فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) 1393/09/02

امیرسرلشکر سیّد عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم ؛

شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حین انجام وظیفه و تمرینات خطیر آمادگی های دفاعی در منطقه مأموریتی دریای عمان را به محضر مبارک فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) ، جناب عالی و سایر فرماندهان عزیز، بویژه فرماندهان محترم نیروی دریایی قهرمان ارتش ج.ا.ا و بخصوص خانواده معظّم شهدای سرافراز حادثه ناوچه کنارک تبریک وتسلیت عرض نموده،سلامتی،شکیبایی و توفیق روز افزون بازماندگان و همرزمان ایشان و عافیت عاجل مجروحین عزیز حادثه را از پیشگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها