کد خبر: 404734
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۱۴:۰۹:۲۰
| |

جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت برای بررسی طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز در جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش، معاون آفریقا و آمریکای وزارت خارجه و امیر عبداللهیان مشاور رئیس مجلس در امور بین‌الملل به بررسی طرح دو فوریتی مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخت.

جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت برای بررسی طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی
کد خبر: 404734
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۱۴:۰۹:۲۰

اعتمادآنلاین| یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری جلسه فوق‌العاده امروز این کمیسیون برای بررسی طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی خبر داد.

محمدابراهیم رضایی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز در جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش، معاون آفریقا و آمریکای وزارت خارجه و امیر عبداللهیان مشاور رئیس مجلس در امور بین‌الملل به بررسی طرح دو فوریتی مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخت. در این جلسه مباحث کارشناسی مطرح شد و آثار مثبت و منفی و میزان تحقق اهداف مورد نظر در این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت مقرر شد کمیته‌ای تشکیل شود تا با دقت جزئیات این طرح مورد رسیدگی قرار گیرد. کمیسیون امنیت ملی نیز در روز شنبه جلسه‌ فوق‌العاده دیگری را برگزار می‌کند و در آن گزارش کمیته مورد بررسی و تصویب قرار می‌گیرد تا در نهایت این طرح در جلسه روز دوشنبه هفته آینده مجلس در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است،روز گذشته نمایندگان دو فوریت طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی را با 14 ماده تصویب کردند که در این جلسه رئیس مجلس از کمیسیون امنیت ملی خواست هر چه سریع‌تر بررسی این طرح را در دستور کار قرار دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها