کد خبر: 404707
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۱۲:۵۹:۰۵
| |

نماز عید فطر در شهرستان‌ها با نظر ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود

وزیر کشور درباره احتمال برگزاری نماز عید فطر در کشور تاکید کرد که برگزاری نماز عید فطر در شهرستان‌ها توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود.

نماز عید فطر در شهرستان‌ها با نظر ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود
کد خبر: 404707
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۱۲:۵۹:۰۵

اعتمادآنلاین| عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در جلسه کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز مباحثی همچون روز قدس، بازگشایی حرم‌ها و اَستان‌های مقدس و برگزاری کنکور مطرح شد؛ هرکدام از مسئولان هم راهکار‌های متفاوتی را ارائه کردند.

او ادامه داد: تمام راهکار‌ها و روش‌های پیشنهادی برای بازگشایی و یا برگزاری باید توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم‌گیری شود و ما در جلسات فقط تصمیم سازی می‌کنیم.

وزیر کشور بیان کرد: یکی از موضوعات مهم امروز، برگزاری نماز عید فطر بود؛ پیشنهاداتی همچون برگزاری نماز در شهرستان‌های سفید، زرد و یا تمام کشور مطرح شد، اما باید تمام این تصمیم را به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارجاع دهیم و آنها تصمیم نهایی را اعلام کنند؛ بنابراین اعلام این مسأله قطعیت ندارد.

رحمانی فضلی یادآور شد: در بحث بازگشایی حرم های مطهر، مردم و زوار ما بسیار مشتاق و علاقمند هستند و این کاملا طبیعی است اما وقتی موضوع بازگشایی حرم‌ها به ویژه حرم امام رضا (ع) مطرح می‌شود، باید بدانیم که مسائلی همچون مسافرت‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها را خواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها