کد خبر: 404552
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ۱۴:۵۹:۰۳
| |

علیرضا رحیمی:

امیدوارم حادثه ناوچه کنارک، آینده هواپیمای اوکراینی را پیدا نکند

علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: امیدوارم مسئولین در ستاد کل نیروهای مسلح دلایل حادثه ناوچه کنارک را به ملت ایران ارائه کنند و اجازه ندهند این موضوع به حادثه هواپیمای اوکراینی دچار شده ومشمول مرور زمان بشود.

امیدوارم حادثه ناوچه کنارک، آینده هواپیمای اوکراینی را پیدا نکند
کد خبر: 404552
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ۱۴:۵۹:۰۳

اعتمادآنلاین| طبق اعلام روابط عمومی منطقه یکم دریایی بندرعباس در حین تمرین دریایی تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش، ناوچه کنارک دچار حادثه شد. علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران با اشاره به حادثه برای ناوچه کنارک خطاب به ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دلایل حادثه ناوچه کنارک را به ملت ایران ارائه دهید و جازه ندهید این موضوع به حادثه هواپیمای اوکراینی دچار شده ومشمول مرور زمان بشود.

علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: فاجعه هدف قرارگرفتن ناوچه کنارک که توسط ناو جماران اتفاق افتاد را خدمت خانواده های داغدار خسارت دیده و ملت ایران تسلیت می گویم؛ امیدوارم مسئولین در ستاد کل نیروهای مسلح دلایل حادثه را به ملت ایران ارائه کنند و اجازه ندهند این موضوع به حادثه هواپیمای اوکراینی دچار شده ومشمول مرور زمان بشود.

وی افزود: از اظهارات اخیر آقای خاتمی رییس جمهور سابق فاضل و دانشمند در باب همبستگی ملی سپاسگزاری می کنم.

رحیمی در تذکری به نمایندگان مجلس گفت: 10 نفر از نمایندگان از آقای ظریف سوال داشتند، روز گذشته وزیر امور خارجه و معاونان ایشان نیز در جلسه کمیسیون حاضر شدند اما متاسفانه حتی یک نفر از سوال کنندگان در جلسه حاضر نشدند؛ این موضوع بی‌احترامی به کمیسیون امنیت ملی، مجلس و بی حرمتی به وزیر امور خارجه است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها