کد خبر: 402148
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۰۳:۰۰:۰۰
| |

نظر یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره نقش حکومت برای نجات مردم از مشکلات جاری زندگی

غلامرضا حیدری گفت: تاکید بر خانه‌نشینی که به دلیل شیوع کرونا بر همگان تحمیل شده قشر ضعیف و به اصطلاح دست به دهان‌ها را دچار بحران جدی معیشتی کرده است.

نظر یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره نقش حکومت برای نجات مردم از مشکلات جاری زندگی
کد خبر: 402148
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ ۰۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا حیدری، نماینده مجلس دهم، در گفت‌وگو اعتمادآنلاین اظهار داشت: متاسفانه آنچه از سوی بعضی مقامات رسمی کشور برای عادی شدن اوضاع در این بحران عالمگیر کرونایی اعلام می‌شود، با آنچه مدنظر مسئولان بهداشت و درمان است تناقضی آشکار دارد. با این توضیح که شتابزدگی و تناقض در دستورالعمل‌ها به اعتماد عمومی لطمه‌ای جدی وارد می‌کند. به همین دلیل تصمیم‌‌گیران وقتی حرف می‌زنند باید به صحبت‌های قبلی‌شان هم توجه داشته باشند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه گفت: نکته مهم دیگر این است، که تاکید بر خانه‌نشینی که به دلیل شیوع کرونا بر همگان تحمیل شده قشر ضعیف و به اصطلاح دست به دهان‌ها را دچار بحران جدی معیشتی کرده است. به هر حال آنهایی که به قول معروف گنجشک‌روزی هستند باید هر روز صبح سر کار حاضر شوند تا بتوانند شب‌ها لقمه نانی برای خانواده‌شان تهیه کنند. در اینجا باید گفت، فلسفه وجودی حکومت‌ها در همین شرایط معنا می‌یابد، تا بتوانند با توانمندیشان مردم را از شر گرفتاری‌ها نجات بدهند.

او تصریح کرد: البته آقای روحانی از مقام معظم رهبری دستور گرفته است مبلغ یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ارزی برای کمک رساندن به مردم برداشت شود که امیدواریم دستگاه‌های متولی از جمله وزارت رفاه، کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی افراد نیازمند را شناسایی کنند تا این پول به کسانی برسد که واقعاً مستحقش هستند.

غلامرضا حیدری در پایان گفت‌: امیدوارم وعده‌ها بدون خطا و اشتباه عملی شوند بلکه از این طریق مردم مشکلات‌شان را حل‌شده ببینند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها