کد خبر: 401970
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۸ ۰۷:۳۸:۰۰
| |

نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

مسئولان در ماه رمضان کینه‌ها را کنار بگذارند

سید احسن علوی تاکید کرد: مسئولان اگر در ماه رمضان بیشتر روی آموزه‌های دینی تمرکز کرده و کینه‌ها را کنار بگذارند می‌توانند دست به دست هم داده و مشکلات کشور را کنار بزنند.

مسئولان در ماه رمضان کینه‌ها را کنار بگذارند
کد خبر: 401970
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۸ ۰۷:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سید احسن علوی درباره تاثیر ماه رمضان بر فضای سیاسی و اجتماعی جامعه و ضرورت کمک به نیازمندان، بیان کرد: درواقع ماه رمضان، ماه عبادت و در عین حال ماه خودسازی است. هر انسانی اگر در این ماه یک قدم به سمت خداوند بردارد، مسیر زندگی او عوض خواهد شد. انسان‌ها در این ماه از پلیدی‌ها فاصله گرفته و به سمت کارهای خوب سوق پیدا می‌کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: در این ماه میزان دزدی‌ها کم شده و افراد تمایل به انجام کار خیر دارند. خود به خود انسان در ماه رمضان به سمت کارهای نیک گرایش پیدا می‌کند. شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر کسب و کارهای مختلف باعث شده تا درآمد اقشار مختلف کاهش یابد.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان نیز اگر در این ماه بیشتر روی آموزه‌های دینی تمرکز کرده و کینه‌ها را کنار بگذارند می‌توانند دست به دست هم داده و مشکلات کشور را کنار بزنند. مسئولان باید انصاف و عدالت را مدنظر قرار داده و هر فردی در هر جایگاهی که هست به کمک هم نوع خود بشتابد.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر ما به حقوق افراد احترام بگذاریم و در راستای برقراری عدالت بکوشیم دیگر شاهد فقر، گرسنگی و تضییع حقوق افراد نخواهیم بود. می‌توان گفت ماه رمضان یک تلنگری است تا انسان را از خواب گران بیدار کرده و او را آگاه می‌سازد. مردم و مسئولان باید در این روزها دست به دست هم داده و به یکدیگر برای عبور از بحران کمک کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها