کد خبر: 401853
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۷ ۱۰:۲۸:۵۸
| |

بادامچی نماینده مردم تهران در مجلس:

ماه رمضان،‌ کمک‌های انسان‌دوستانه را تسهیل و تسریع می‌کند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه «بی‌شک در شرایط فعلی، کسب‌وکارهای خرد به‌شدت آسیب دیده‌اند» گفت: قرار گرفتن در ماه پربرکت رمضان می‌تواند کمک‌های نوع‌دوستانه را تسهیل و تسریع کند.

ماه رمضان،‌ کمک‌های انسان‌دوستانه را تسهیل و تسریع می‌کند
کد خبر: 401853
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۷ ۱۰:۲۸:۵۸

اعتمادآنلاین| محمدرضا بادامچی در مورد وضعیت کسب‌وکارهای خرد در بحران کرونا، اظهار کرد: بی‌شک در شرایط فعلی، کسب‌وکارهای خرد به شدت آسیب دیده‌اند. نزدیک به سه ماه است که بسیاری از اقشار با شرایط سخت اقتصادی و معیشتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

وی بیان کرد: با توجه به لطمه بی‌سابقه‌ای که به بسیاری از کسب‌وکارها وارد شده،‌ شأن اسلامی ایجاب می‌کند که به هم‌نوعان خود کمک کنیم. لازم است که هر کسی در حد توان خود کمک مالی یا معنوی کند؛ البته این کمک خدایی ناکرده نباید حالت گداپروری پیدا کند. باید توجه داشت که شأن هر انسانی باید حفظ شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به آغاز ماه رمضان در مورد آثار معنوی این ماه، گفت: ماه رمضان، این کمک مؤمنانه را تسهیل می‌کند. ماه رمضان، ماه نور است. قرآن در این ماه نازل شده است. اندیشه اسلامی و قرار گرفتن در این ماه پربرکت می‌تواند کمک‌های نوع‌دوستانه را تسهیل و تسریع کند. این ماه ظرفیت این را دارد که همدلی مسلمانانه را بر سر زبان‌ها بیندازد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها