کد خبر: 400614
|
۱۳۹۹/۰۱/۳۱ ۱۰:۱۲:۱۸
| |

موضوع پهپاد یک ضرورت انکارناپذیر در قدرت هوایی است

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: موضوع پهپاد یک ضرورت انکارناپذیر در قدرت هوایی است و ما توسعه زیرساخت انواع موتور از جمله موتور جت‌های بدون سرنشین را در سال جدید با قدرت پیش خواهیم برد.

موضوع پهپاد یک ضرورت انکارناپذیر در قدرت هوایی است
کد خبر: 400614
|
۱۳۹۹/۰۱/۳۱ ۱۰:۱۲:۱۸

اعتمادآنلاین| سرتیپ دوم امیر خواجه‌فرد در مراسم تحویل‌دهی انبوه هواپیماهای بدون سرنشین رزمی شناسایی و هدف به ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر دفاع در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، با تبریک روز ارتش اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام «جهش تولید» نامگذاری شده است، افزایش تولید و توسعه زیرساخت‌ها را دردستور کار قرار خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با تشریح عملکرد پهپادهای ساخته شده در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، افزود: با توجه به وضعیت امروز جامعه جهانی، سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با رعایت پروتکل‌ها و استانداردهای بهداشتی روند تولید را متوقف نکرد و افزایش توان رزم هوایی نیروهای مسلح را با ساخت، تولید، بومی‌سازی و ارتقاء سامانه هواپیماهای بدون سرنشین را به منصه ظهور رسانید.

خواجه‌فرد با بیان اینکه موضوع پهپاد یک ضرورت انکارناپذیر در قدرت هوایی است، خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت انواع موتور از جمله موتور جت‌های بدون سرنشین را در سال جدید با قدرت پیش خواهیم برد.

وی با بیان اینکه دائماً تهدیدات حوزه هوایی در حال به‌روز شدن هستند، گفت: به‌روز رسانی سیستم‌های یکپارچه اویونیک را متناسب با تهدیدات، به‌روز رسانی، بومی‌سازی و ارتقا داده‌ایم.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع تصریح کرد: ایمان راسخ به نصرت و یاری الهی داریم و با توسل به ائمه اطهار(ع) و امام عصر(عج) مأموریت‌های خود را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

در مراسمی که روز گذشته با حضور سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، سرتیپ دوم خواجه فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع برگزار شد، هواپیماهای بدون سرنشین چند منظوره، رزمی، شناسایی و هدف ‌همزمان، نسل جدید جت، ‌ابابیل 3 و کرار را در سازمان صنایع هوایی و صنایع هسای اصفهان تحویل شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها