کد خبر: 398048
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۴:۵۸:۴۸
| |

ابوترابی عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس:

برگزاری الکترونیکی مرحله دوم انتخابات مجلس تجربه خوبی است

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس تاکید کرد: با توجه به محدود بودن حوزه‌های انتخابیه‌ای که انتخابات آن‌ها به مرحله دوم رفته، اگر مرحله دوم انتخابات مجلس بصورت الکترونیکی برگزار شود، تجارب خوبی به دست می‌آید.

برگزاری الکترونیکی مرحله دوم انتخابات مجلس تجربه خوبی است
کد خبر: 398048
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۴:۵۸:۴۸

اعتمادآنلاین| ابوالفضل ابوترابی، در خصوص پیشنهاد برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بصورت الکترونیکی، اظهار داشت: معتقدم در صورت برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم بصورت الکترونیکی، تجربه خوبی به دست می‌آید.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت الکترونیکی برگزار شدن انتخابات مجلس، بیان کرد: با توجه به محدود بودن حوزه‌های انتخابیه‌ای که انتخابات آن‌ها به مرحله دوم رفته، اگر مرحله دوم انتخابات مجلس بصورت الکترونیکی برگزار شود، تجارب خوبی به دست می‌آید.

وی با اشاره به اینکه اکنون نقطه مناسبی است تا برگزاری انتخابات الکترونیکی را در انتخابات مجلس نیز تجربه کنیم، افزود: اکنون مرحله مناسبی است تا بصورت آزمایشی هم که شده، انتخابات مجلس به صورت الکترونیکی را تجربه کنیم.

ابوترابی گفت: در صورت الکترونیکی برگزار شدن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، می‌توانیم روند ایرادات، نقاط ضعف و قوت این طرح را ببینیم.

منبع:خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها