کد خبر: 395279
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۰۹:۲۰:۰۲
| |

احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس خبر داد:

کنترل کروناویروس تا دهم فروردین به شرط همراهی مردم/ 7000 بسته تجهیزات ضدعفونی‌کننده در اختیار ملایری‌ها قرار می‌گیرد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی های انجام شده با یکی از ‏شرکت های سرمایه گذاری، حدود 250 لیتر مواد ضدعفونی کننده برای شهرستان ملایر دریافت کردیم.‏

کنترل کروناویروس تا دهم فروردین به شرط همراهی مردم/ 7000 بسته تجهیزات ضدعفونی‌کننده در اختیار ملایری‌ها قرار می‌گیرد
کد خبر: 395279
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۰۹:۲۰:۰۲

اعتمادآنلاین| احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس، در جمع خبرنگاران، گفت: این کمک ها شامل اقلام بهداشتی از قبیل مواد ضدعفونی کننده و ماسک و 250 لیتر مواد ضدعفونی در قالب 7000 بسته تجهیزات ضدعفونی کننده است که در اختیار مردم ملایر، روستائیان و مناطق حاشیه شهر قرار می گیرد.

وی با تأکید بر اینکه در صورت همراهی مردم تا فروردین 99 کروناویروس کنترل می شود، به تماس تلفنی خود با دکتر امیری، معاون رئیس جمهور و اطلاع از آخرین اقدامات ستاد ملی مبارزه با کروناویروس اشاره کرد و یادآور شد: دکتر امیری قول مساعد داد در صورت همراهی مردم تا دهم فروردین کروناویروس کاملاً کنترل می شود و میزان مرگ و میر تقریباً به صفر می رسد.

آزادیخواه ادامه داد: تعطیلی ادارات و بانک ها و در خطر بودن سلامت کارکنان و مراجعان به این ادارات و قرنطینه شهرها از دیگر مباحث مطرح شده در تماس تلفنی با معاون رئیس جمهور بود که دکتر امیری تأکید کرد این موارد در ستاد مطرح شده و وزرا با تعطیلی ادارات موافق نیستند و رئیس جمهور نیز با قرنطینه شهرها مخالف است.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت به پیگیری مداوم مشکلات مبارزه با کروناویروس در استان و مطرح کردن این مسائل با استاندار همدان از جمله کمبود تجهیزات بهداشتی همچون ماسک و مواد ضدعفونی و تلاش برای رفع این مشکلات اشاره کرد و گفت: پیرو رایزنی هایی که با رئیس سازمان صمت استان همدان داشتم، قرار شد تا چند روز آینده تولیدات روزانه ماسک با کمک اداره کل فنی و حرفه ای استان از 40 هزار به 120 هزار افزایش یابد و علاوه بر مصارف واحدهای تولیدی، شرکت ها، کارخانجات و بیمارستان ها، از روز سه شنبه این ماسک ها برای استفاده عموم به داروخانه ها تزریق شود.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه به دیدار خود با دکتر مرتضوی، معاون سازمان املاک و اموال بنیاد مستضعفان کشور اشاره و اظهار کرد: اداره کل املاک و اموال استان همدان طی سال های گذشته به نمایندگی تنزل داشته است.

آزادیخواه با بیان اینکه در این دیدار خواستار ارتقاء مجدد این جایگاه و تبدیل آن به اداره کل و استفاده از املاک و اموال در اختیار شهرستان ملایر برای توسعه و پیشرفت شدم، افزود: وجود برخی اموال بنیاد مستضعفان در ملایر، بستری مناسب برای ایجاد مجموعه عام المنفعه با کمک خیرین در این شهرستان است که در این دیدار دکتر مرتضوی در این زمینه قول مساعد داد.

نماینده ملایر در مجلس در پایان ابرازامیدواری کرد: با توجه به فعال شدن بنیاد مستضعفان در حوزه مواد ضدعفونی، بتوانیم از این ظرفیت در ملایر استفاده کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها