کد خبر: 394525
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۰:۰۹:۱۸
| |

علی اسدی کرم، نماینده مردم شهربابک در مجلس:

کشور با کمبود اقلام بهداشتی روبرو است/ استفاده از ظرفیت شرکت ملی مس برای مقابله با ویروس کرونا در شهربابک

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان تمام توان خود را در راستای خدمات رسانی مطلوب به بیماران به کارگرفته است ضمن آنکه امکانات شرکت ملی مس نیز برای کمک به بیمارستان شهربابک بسیج شده به‌ طوری‌که شرکت ملی مس هزینه تامین اقلام بهداشتی همچون ماسک، مواد ضدعفونی کننده و ... مورد نیاز بیمارستان شهرستان را متقبل شده است.

کشور با کمبود اقلام بهداشتی روبرو است/ استفاده از ظرفیت شرکت ملی مس برای مقابله با ویروس کرونا در شهربابک
کد خبر: 394525
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۰:۰۹:۱۸

اعتمادآنلاین| علی اسدی کرم، نماینده مردم شهربابک در مجلس، در خصوص اقدامات صورت گرفته در شهربابک برای پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19، گفت: خوشبختانه این بیماری در شهربابک به وخامت شهر کرمان نیست اما باید با رعایت توصیه‌های بهداشتی از شیوع این بیماری پیشگیری کنیم.

وی با اشاره به کنترل ورودی‌های شهرستان شهربابک، ادامه داد: همه ظرفیت شهرستان مخصوصا شرکت ملی مس در این منطقه را برای مقابله با ویروس کرونا بسیج کرده‌ایم.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از پرسنل بیمارستان شهربابک افزود: مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان تمام توان خود را در راستای خدمات رسانی مطلوب به بیماران به کارگرفته است ضمن آنکه امکانات شرکت ملی مس نیز برای کمک به بیمارستان شهربابک بسیج شده به‌ طوری‌که شرکت ملی مس هزینه تامین اقلام بهداشتی همچون ماسک، مواد ضدعفونی کننده و ... مورد نیاز بیمارستان شهرستان را متقبل شده است.

اسدی از همکاری همه دستگاه‌های شهرستان در راستای مقابله با بیماری کرونا ویروس سخن به میان آورد و بیان کرد: کمبود اقلام بهداشتی در شهرستان وجود دارد، که منابع مالی موردنیاز جهت خرید اقلام بهداشتی فراهم شده اما کشور با کمبود این اقلام روبرو است و امیدواریم هرچه زودتر این کمبود اقلام بهداشتی مرتفع شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها