کد خبر: 391252
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۰۹:۱۳:۲۴
| |

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

دولت راهکاری برای استمهال بدهی واحدهای تولیدی در نظر بگیرد

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با توجه به شرایط پیش آمده به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و لطمه به واحدهای تولیدی، دولت باید راهکاری برای استمهال بدهی آن‌ها به بانک‌ها در نظر بگیرد.

دولت راهکاری برای استمهال بدهی واحدهای تولیدی در نظر بگیرد
کد خبر: 391252
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۰۹:۱۳:۲۴

اعتمادآنلاین| ‌ حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط خاص پیش آمده در کشور بر اثر شیوع ویروس کرونا و تأثیرپذیری واحدهای تولیدی و فروش از این وضعیت دولت باید راهکاری را برای استمهال بدهی واحدهای تولیدی به بانک‌ها، در نظر بگیرد.

وی افزود: اگر چه درآمدهای مالیاتی برای اداره کشور لازم است اما نحوه و چگونگی دریافت این مالیات‌ها توسط سازمان امور مالیاتی در شرایط کنونی هم امری ضروری است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: شرکت‌های گاز، برق و آب و همچنین سازمان بیمه و نیز شهرداری‌ها نیز لازم است تا مساعدت‌های لازم را در دریافت هزینه‌های خود از تولیدکنندگان داشته باشند تا واحد تولیدی تعطیل نشود.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: اگر این تفکر و این موضوع مدنظر شرکت‌ها و سازمان‌های فوق‌الذکر باشد که کار به گونه‌ای انجام شود که واحدی تعطیل نشود و کارگری بیکار نشود کار به خوبی پیش خواهد رفت.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در پایان گفت: از موجران نیز این انتظار وجود دارد تا در دریافت اجاره‌بها از مستأجران در واحدهای فروش همکاری و مساعدت لازم را در شرایط موجود داشته باشند تا به امید خدا از این وضعیت با کمترین هزینه خارج شویم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها