کد خبر: 390835
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۰۹:۲۹:۰۰
| |

بهزاد موذنی، رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش:

بیمارستان سیار کرونا در پردیسان قم احداث شد

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش از راه اندازی بیمارستان سیار شهید هجرتی در ورزشگاه خانه مهندس (شهید سلیمانی) منطقه پردیسان قم خبرداد.

بیمارستان سیار کرونا در پردیسان قم احداث شد
کد خبر: 390835
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۰۹:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| بهزاد موذنی، رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، گفت: با توجه به درخواست مرکز مبارزه با بیماری کرونا و دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش در منطقه پردیسان قم مستقر شدیم و بیمارستان سیار شهید هجرتی در ورزشگاه خانه مهندس (شهید سلیمانی) راه‌اندازی شد.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش بیان کرد: پس از این مساله به شهر قم آمدیم تا براساس نیاز وزارت بهداشت اقدامات درمانی بیماران را انجام داده و موثر باشیم.

وی تصریح کرد: بیمارستان سیار شهید هجرتی ظرفیت 50 تخت را دارد که علاوه بر اقدامات درمانی موضوع آموزش بهداشت و پیشگیری انجام می شود.

موذنی عنوان کرد: روانشناسان در این مکان حضور پیدا کرده تا استرس را از بیماران دور کنند و مراقبت‌های بیشتر از بیماران نیز در این بیمارستان مورد تاکید است.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: با توجه به اینکه این بیمارستان ظرفیت 50 تخت را دارد، بیماران ابتدا معاینه و سپس جداسازی شده و آزمایش های اولیه انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: براساس آزمایش‌های انجام شده مشخص می‌شود که بیمار دچار کرونا است و یا خیر، براساس معاینات بالینی بیماران را تحت نظر قرار می‌دهیم و آقایان و بانوان در بخش‌های جداگانه بستری می‌شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها