کد خبر: 389916
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۸:۰۹:۴۰
| |

محمدجواد کولیوند، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

زیرساخت‌های لازم برای مدیریت کارها از منزل فراهم شود

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به اهمیت رعایت اصول بهداشتی در شرایط کنونی تاکید کرد: برقراری کسب کار الکترونیک، بانکداری الکترونیک و دولت الکترونیک امروز بیش از هر چیز دیگری ضرورتش حس می شود.

زیرساخت‌های لازم برای مدیریت کارها از منزل فراهم شود
کد خبر: 389916
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۸:۰۹:۴۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد کولیوند، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به راهکارهای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و متضرر شدن تولیدکنندگان و فروشندگان، بیان کرد: متاسفانه ما در مقاطع مختلف بعد از آنکه اتفاق‌هایی رخ می‌دهد تازه به فکر راهکارهایی می‌افتیم. اکنون نیز دغدغه همه جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا است.

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون در خصوص مدارس و دانشگاه‌ها آموزش از راه دور در دستور قرار گرفته است. از سوی دیگر برقراری کسب کار الکترونیک، بانکداری الکترونیک و دولت الکترونیک امروز بیش از هر چیز دیگری ضرورتش حس می‌شود.

نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد: با حرکت به سمت انجام کارهای روزمره به صورت الکترونیک هزینه خانوار ها کم می شود و ترددهای غیر ضروری نیز کاهش می یابد. اکنون باتوجه به شرایط پیش آمده برگزاری جلسات، سمینارها و میتینگ‌ها باید به صورت غیر حضوری و توسط ویدیو پرژکتور یک ضرورت است.

وی در ادامه تاکید کرد: رعایت اصول بهداشتی در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت است. باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا افراد بتوانند کارهای خود را از منزل مدیریت کنند. هر سه قوه باید به نوبه خود دولت الکترونیک را دنبال کنند اینگونه به کسب و کارها نیز خسارت وارد نمی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها