کد خبر: 385603
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۱۱:۲۲:۱۵
| |

محمد دامادی، نماینده مردم ساری در مجلس:

مردم با مشارکت در انتخابات از حق رأی خود استفاده کنند

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از مهمترین مسیرهایی که مردم می توانند نظر خود را اعلام کنند مشارکت در انتخابات است.

مردم با مشارکت در انتخابات از حق رأی خود استفاده کنند
کد خبر: 385603
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۱۱:۲۲:۱۵

اعتمادآنلاین| محمد دامادی، نماینده مردم ساری در مجلس، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و استفاده از حق رای خود، گفت: عدم مشارکت مردم در انتخابات مانعی برای ورود 290 نماینده به مجلس شورای اسلامی نخواهد بود بلکه افرادی به مجلس راه پیدا خواهند کرد که از پشتوانه بالای مردمی برخوردار نیستند و باب میل همه اقشار جامعه نخواهند بود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: مشارکت مردم باعث می شود تا نمایندگانی با پشتوانه مردمی قوی تر و تفکرات و اندیشه های مختلف به مجلس شورای اسلامی راه یابند. یکی از مهم ترین مسیرهایی که مردم می توانند نظر خود را اعلام کنند مشارکت در انتخابات است.

نماینده مردم ساری در مجلس تصریح کرد: مردم می توانند با استفاده از حق رای خود، نظر خود را در مسیر انتخابات اعلام کنند. هرچه نمایندگان با پشتوانه مردمی قوی تری به مجلس وارد شوند قدرت چانه زنی بالاتری برای حل مشکلات و معضلات مردم خواهند داشت.

وی در ادامه تاکید کرد: مشارکت مردم در انتخابات و پشتوانه بالای مردمی از اهمیت زیادی برخوردار است. بنده مطمئن هستم که مردم با مشارکت در انتخابات توطئه های دشمنان را نیز خنثی خواهند کرد.

دامادی در پایان افزود: هرچه به سمت شفافیت پیش برویم قطعا امور در مسیر بهتری پیش خواهد رفت. پاکدست بودن کاندیداها یکی از ویژگی های مهم و ضروری است که مردم باید به آن توجه کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها