کد خبر: 382884
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۱۶:۲۳:۲۳
| |

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیروهای هوایی در حوزه تجهیزات و آموزش به قله خودکفایی رسیده است

امیر حمید واحدی، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی در همه عملیات‌ها زنده و پویا است و با آینده‌پژوهی این خط را ادامه خواهد داد و امروز فرزندان جان بر کف نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با عزمی راسخ و با تبعیت از ولی امر مسلمین و آرمان‌های امام راحل راه خود را استوارتر از گذشته ادامه خواهند داد.

نیروهای هوایی در حوزه تجهیزات و آموزش به قله خودکفایی رسیده است
کد خبر: 382884
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۱۶:۲۳:۲۳

اعتمادآنلاین| ‌ امیر حمید واحدی، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در خطبه های پیش از نماز جمعه شهر کرمان گفت: با انسجام و یکپارچگی توانستیم دورانی همچون دفاع مقدس و پس از آن به پیروزی و موفقیت های بیشتری در مقابل استکبار و بدخواهان نظام دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه امروز نگاه جهانی به انتخابات پیش روی ایران در دوم اسفندماه دوخته شده است اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای سیلی محکم دیگری بر استکبار جهانی خواهد بود و همه آحاد مردم را از هر جناح و گروه حزبی و غیر حزبی به حضور در این صحنه سرنوشت ساز دعوت می کنیم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خون شهید سلیمانی در رگ‌های مردم ایران جریان دارد و قطعا مردم کشورمان در انتخابات پیش رو حضوری فراگیر و عزتمندانه خواهند داشت اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به سبب شکل‌گیری اندیشه‌ها در سطوح مختلف بوده و در این راستا بیعت نیروی هوایی با امام راحل یک حرکت تاریخ‌ساز و سرنوشت‌ساز از سوی ارتشیان در راستای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

امیر واحدی با اشاره به عملکرد نیروی هوایی در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: آمریکا تمام اطلاعات هواپیمایی را در آن زمان در اختیار صدام قرار داده بود اما دلاور مردان هوایی با هشت فروند عملیات پیروز این میدان شدند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این نیرو در حوزه آموزش و تجهیزات به قله خودکفایی دست یافته است گفت: نیروی هوایی در همه عملیات‌ها زنده و پویا است و با آینده‌پژوهی این خط را ادامه خواهد داد و امروز فرزندان جان بر کف نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با عزمی راسخ و با تبعیت از ولی امر مسلمین و آرمان‌های امام راحل راه خود را استوارتر از گذشته ادامه خواهند داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها