عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

اصولگرایان موفق شدند جامعه را از برجام ناامید کنند / اصولگرایان وارد میدانی بی رقیب خواهند شد

عبدالله ناصری گفت: با توجه به نتایج انتخابات در سال‌های 92، 94 و 96 امور را طوری پیگیری می‌کنند که فضا برای یکدست شدن قدرت فراهم شود. در واقع اصولگرایان موفق شدند جامعه را از برجام ناامید کنند و پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای هم توانستند کارهایشان را پیگیری کنند.

اصولگرایان موفق شدند جامعه را از برجام ناامید کنند / اصولگرایان وارد میدانی بی رقیب خواهند شد
کد خبر: 379190
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۵ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین|‌ عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، با اشاره به محدودیت‌های اصلاح‌طلبان توسط شورای نگهبان اظهار داشت: کشور در شرایطی به استقبال انتخابات 1400 می‌رود که اصولگرایان وارد میدانی بی‌رقیب خواهند شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه سخنانش گفت: با توجه به نتایج انتخابات در سال‌های 92، 94 و 96 امور را طوری پیگیری می‌کنند که فضا برای یکدست شدن قدرت فراهم شود. در واقع اصولگرایان موفق شدند جامعه را از برجام ناامید کنند و پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای هم توانستند کارهایشان را پیگیری کنند.

ناصری افزود: در واقع تصمیم برای یکدست کردن قدرت از دی‌ماه 96 شروع شد و با توجه به اتفاق‌هایی که در آبان‌ماه گذشته افتاد،‌ اصولگرایان عزم‌شان را جزم کردند تا به هر طریقی که ممکن است دست اصلاح‌طلبان را از مجلس کوتاه کنند که در پی آن بتوانند در سال 1400 نیز بعد از هشت سال به دولت برگردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها