کد خبر: 376510
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۰ ۱۰:۵۰:۰۶
| |

اکبر ترکان، وزیر دفاع دولت کارگزاران:

حمله سپاه به پایگاه‌های آمریکایی در مناسب‌ترین زمان انجام شد

اکبر ترکان، وزیر دفاع دولت کارگزاران گفت: بسیار طبیعی بود که ملت ایران به خونخواهی شهید سردار سلیمانی اقدامات لازم را انجام دهد.

حمله سپاه به پایگاه‌های آمریکایی در مناسب‌ترین زمان انجام شد
کد خبر: 376510
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۰ ۱۰:۵۰:۰۶

اعتمادآنلاین| ‌ اکبر ترکان، وزیر دفاع دولت کارگزاران در واکنش به حمله سپاه پاسداران به پایگاه‌های آمریکا گفت: مقام معظم رهبری جمله‌ای دارند مبنی بر اینکه دوران بزن و در رو تمام شدهت، اینکه ایالات متحده فکر کند با رعب و وحشت می تواند بزند وعواقب آن گریبانش را نگیرد، تمام شده است.

او ادامه داد: بسیار طبیعی است که ملت ایران به خونخواهی شهید سردار سلیمانی اقدامات لازم را انجام دهند، این اتفاق به ابتکار و فرماندهی سپاه در زمان مناسب یعنی قبل از خاکسپاری سردار سلیمانی انجام شد.

این فعال سیاسی ادامه داد: امیدوارم آمریکایی ها عبرت بگیرند و فهمیده باشند که اگر ما می گوییم، انتقام می گیریم، جدی هستیم و هیچ تردیدی برای استفاده از ظرفیت هایمان برای دفاع از قهرمانان خود نداریم.

ترکان با اشاره به حضور گسترده مردم برای تشییع پیکر سردار سلیمانی تصریح کرد: فکر نمی کنم به جزء تشییع پیکر امام خمینی (ره) مورد مشابه دیگری داشته باشیم، این شاید باشکوه ترین قدر دانی بود که مردم از سردار کردند.

وزیر اسبق دفاع درمورد علت علاقه مردم نسبت به سپهبد سلیمانی گفت: علت علاقه مردم نسبت به حاج قاسم به نگاه او نسبت به مردم بر می گردد، حاج قاسم همه مردم را دوست داشت و همه را خواهر، برادر و فرزند خود می دانست. در نهایت مردم هم همین پاسخ را به سردار سلیمانی دادند، از این سو همه کسانی که حاج قاسم آنها را دوست داشت در مراسم تشییع اش شرکت کردند.

ترکان گفت: سردار سلیمانی جامعه را تقسیم بندی نکرده بود و همه افراد جامعه را جامعه انقلاب اسلامی می دانست، از این سو همه افراد جامعه برای بزرگ داشتش شرکت کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها