کد خبر: 375645
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۷:۰۸:۰۹
| |

روح سردار سلیمانی با اقدام مجلس عراق خوشحال شد

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی(عج) کرمان با تاکید برآنکه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی عاشق شهادت بود، اظهار کرد: مطمئنم که روح سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی دیروز با این اقدام مجلس عراق خوشحال شده است.

روح سردار سلیمانی با اقدام مجلس عراق خوشحال شد
کد خبر: 375645
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۷:۰۸:۰۹

اعتمادآنلاین| ‌ حجت‌الاسلام رضا افاضاتی عصر امروز 16 دی‌ماه در مراسم یادبود سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع لشکر فاطمیون، اعضای جهاددانشگاهی استان و هنرمندان استان کرمان ضمن اشاره به جایگاه شهید نزد خداوند گفت: شهیدان زنده هستند و نزد خدا روزی می‌خورند. شهدا شاد هستند.

وی با طرح این سوال که آیا سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تصور می‌کرد که اینگونه در ایران و جهان از او تجلیل شود؟ اظهار کرد: اینها فضل خداوند است. سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در عراق برای وحدت رفت و یقینا خون ایشان چند برابر وجود خود حاج قاسم کار می‌کند. چه کسی فکر می‌کرد که مجلس عراق رای به خروج آمریکا دهد و قبل از دفن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی لبخند ترامپ را به گریه تبدیل کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی(عج) کرمان عنوان کرد: اسرائیل با همه تجهیزاتی که داشت می‌ترسید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را شهید کند و هر کجا که می‌رفت، مشاهده می‌کرد که راس محور حاج قاسم بود اما به قول حسن نصرالله اسرائیل یک الاغ پیدا کرد تا این کار را کند.

وی با تاکید برآنکه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی عاشق شهادت بود، اظهار کرد: مطمئنم که روح سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی دیروز با این کار مجلس عراق خوشحال شده است.

افاضاتی ادامه داد: خدا بهتر می‌داند که چکار کند. حاجی وقتی شهید شد که در کنار 5 عراقی دیگر بود به گونه‌ای که مردم عراق شعار می‌دهند که شرمنده‌ایم که دستی که موصل را آزاد کرد در بغداد قطع شود. حاجی با زنده بودنش ریشه داعش را از منطقه کند و قبل از آن ریشه اشرار در استان کرمان را کنده بود.

وی با بیان این مطلب که بعد از امام راحل ندیده بودم که مردم اینقدر برای رحلت و شهادت کسی اینگونه گریه کنند و این مقدار در صحنه بمانند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها شاید 20 بار اشخاص و پیغام هایی را برای ایران فرستادن که کاری نکنید. دیدند که بی‌توجه هستیم شروع به تهدید کردند اینها اوج قدرت جمهوری اسلامی است و حاج قاسم مظهر قدرت و غرور جمهوری اسلامی است.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی(عج) کرمان تصریح کرد: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی 2 ساعت قبل از شهادتش می‌نویسد که خدایا عاشقت هستم و مرا پاکیزه بپذیر و خداوند این فضل را نصیب حاج قاسم کرد و ما کرمانی‌ها با افتخار سر خود را بلند می‌کنیم و می‌گویم حاج قاسم کرمانی بود.

وی با تاکید برآنکه سیاست آمریکا باید بمیرد زیرا اگر ترامپ بمیرد یکی دیگر جای او می‌آید عنوان کرد: دیروز حتی مقتدی صدر گفت که سفارت آمریکا در عراق بسته شود.

افاضاتی با تشریح سخنرانی سید حسن نصراله گفت: سید حسن نصرالله در سخنرانی روز گذشته خود اعلام کرد که سردار سلیمانی سیدالشهدای مقاومت است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها