کد خبر: 375621
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

محمد غرضی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

شهید سلیمانی با همه گروه‌های سیاسی ارتباط داشت/ خروج نظامیان آمریکا از خاورمیانه دستاورد سیاسی بسیار بزرگی است

محمد غرضی گفت: متاسفانه برخی از فرماندهان نظامی وارد بازی‌های سیاسی می‌شوند و عقاید سیاسی‌شان را در حالی مطرح می‌کنند که به ندرت حاضر می‌شوند وارد اجتماع شوند و به دغدغه‌های مردم توجه کنند.

شهید سلیمانی با همه گروه‌های سیاسی ارتباط داشت/ خروج نظامیان آمریکا از خاورمیانه دستاورد سیاسی بسیار بزرگی است
کد خبر: 375621
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد غرضی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به شهادت ناگوار سردار سلیمانی اظهار داشت: آقای سلیمانی به نسل بعد از ما تعلق دارد و به همین دلیل ارتباط خاصی با ایشان نداشتم. اما تلاش‌هایش به قدری تاثیرگذار است که من و همه ایرانیان با هر نوع نگاهی که به شرایط داریم قدردانش هستیم.

شهید سلیمانی با همه گروه‌های سیاسی ارتباط داشت

او در ادامه سخنانش گفت: مردم از هر قشر و سطحی برای سردار سلیمانی سوگواری می‌کنند ، چون شهید سلیمانی با همه گروه‌های سیاسی ارتباط داشت. متاسفانه برخی از فرماندهان نظامی وارد بازی‌های سیاسی می‌شوند و عقاید سیاسی‌شان را در حالی مطرح می‌کنند که به ندرت حاضر می‌شوند وارد اجتماع شوند و به دغدغه‌های مردم توجه کنند.

فضای سیاست با مناسبات اجتماعی هیچ سنخیتی ندارد

غرضی توضیح داد: این در حالی است که گروه‌ها و مخصوصاً سیاسیون اشخاص را بر اساس ذهنیت خودشان تعریف می‌کنند که قبل از انقلاب هم دستگاه ما را خرابکار می‌دانست. به همین دلیل صلاح نیست نظامی‌ها وارد سیاست شوند، چون فضای سیاست با مناسبات اجتماعی هیچ سنخیتی ندارد.

او تاکید کرد: این درست که بخشی از مردم نسبت به سیاست‌های سپاه نقد دارند، اما همین که آقای سلیمانی و عزیزان دیگر امنیت را در کشور برقرار کردند‌ کافی است تا مردم قدردانش باشند.

خروج نظامیان آمریکا از خاورمیانه دستاورد سیاسی بسیار بزرگی است

وزیر دولت‌ هاشمی‌رفسنجانی ادامه داد: درباره اینکه ایران چه واکنشی باید به این حرکت گستاخانه نشان بدهد‌، همین که مجلس عراق به اخراج نظامیان آمریکایی رأی داد کافی است تا هزینه‌ای گزاف بر ایالات متحده تحمیل شود. این رأی مثبت، زمینه خروج نظامیان آمریکا از خاورمیانه را فراهم می‌کند که این دستاورد سیاسی بسیار بزرگی است تا خلیج‌فارس و دریای عمان از شرشان خلاص شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها