کد خبر: 375292
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

مردم آمریکا به طور علنی ترور شهید سلیمانی را تقبیح می‌کنند/ دشمن از خارج در فضای مجازی با نوشتار فارسی فعال است

ناصر ایمانی گفت‌: ‌مشی سردار سلیمانی به گونه‌ای بود که آحاد مختلف هم دوستش داشتند و هم او را چهره‌ای برای امنیت کشور قلمداد می‌کردند. به همین دلیل هیچ‌کس او را وابسته به این جریان و آن جناح نمی‌دانست.

مردم آمریکا به طور علنی ترور شهید سلیمانی را تقبیح می‌کنند/ دشمن از خارج در فضای مجازی با نوشتار فارسی فعال است
کد خبر: 375292
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین اظهار داشت: اتفاق بسیار تلخ ترور سردار سلیمانی نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای جهان هم بازتابی توأم با ناراحتی و غمگین شدن داشت که این نشانه‌ای از عمل بسیار قبیح آمریکا با تصمیم ترامپ است.

کمتر کسی را می‌توان مثال زد که نداند چه رفتاری ناجوانمردانه رخ داده است

فعال سیاسی اصولگرا در ادامه سخنانش گفت: البته عده‌ای قلیل هم ابراز خوشحالی می‌کنند که فقط می‌توان گفت بروند و خودشان را به پزشک معرفی کنند. چون عمق فاجعه به قدری روشن و شفاف است که کمتر کسی را می‌توان مثال زد که نداند و تشخیص ندهد چه رفتاری ناجوانمردانه رخ داده است.

دشمن هر کاری می‌کند تا ترور را لاپوشانی کند

او همچنین گفت: البته بخش عمده‌ای از کامنت‌ و پست‌هایی که در دفاع از این کار بد ترامپ در فضای مجازی دست به دست می‌شود ممکن است از تیرانا،‌ ریاض و تل‌آویو یا جاهای دیگر باشد؛ یعنی عده‌ای ضدانقلاب و دشمن در جای‌جای دنیا نشسته‌اند و به فارسی پست می‌گذارند یا کامنت می‌نویسند. چون دشمن می‌داند که واقعاً چه اتفاقی افتاده است و به همین دلیل هر کاری می‌کند تا ترور را لاپوشانی کند.

عملیات تروریستی جهان از سوی همه دنیا در حال تقبیح شدن است

ایمانی توضیح داد: حتی در داخل خود آمریکا هم تعداد پرشماری از هنرمندان و اهالی سیاست به طور آشکاری اعتراض‌شان را به تصمیم اشتباه و ناجوانمردانه رئیس‌جمهورشان علنی کرده‌اند که این نشان می‌دهد عملیات تروریستی جهان به جز عده‌ای بسیار قلیل، از سوی همه دنیا در حال تقبیح شدن است.

تشییع میلیونی نشانه‌ای از احترام و قدردانی مردم به سردار قاسم سلیمانی است

او تشریح کرد: تشییع میلیونی و فضای سوگواری‌ای که در همه کوچه و خیابان‌ها مشاهده می‌شود نشانه‌ای از احترام و قدردانی مردم به سردار قاسم سلیمانی است؛ یعنی هر کسی که ایرانی است، با هر سلیقه و نگاهی، قبول نمی‌کند که آمریکا شبانه یکی از چهره‌های محبوب کشورش را به طور کاملاً ناجوانمردانه‌ای از بین ببرد. به همین دلیل تاکیدم بر این است که افرادی که خوشحالی می‌کنند خوشحالی‌شان ریشه در به‌هم‌ریختگی روان‌شان دارد.

هیچ کس او را وابسته به این جریان و آن جناح نمی‌دانست

ناصر ایمانی در پایان صحبت‌هایش گفت: ‌مشی سردار سلیمانی به گونه‌ای بود که آحاد مختلف هم دوستش داشتند و هم او را چهره‌ای برای امنیت کشور قلمداد می‌کردند. به همین دلیل هیچ‌کس او را وابسته به این جریان و آن جناح نمی‌دانست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها