کد خبر: 375212
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۳:۱۱:۱۱
| |

امیر خجسته، نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس:

آمریکا پاسخ جنایت خود را از جبهه مقاومت خواهد گرفت

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد که امروز همه جناح‌های سیاسی با خون سردار متحد شد و یک دست در مقابل استکبار آمریکا قد علم کرده است.

آمریکا پاسخ جنایت خود را از جبهه مقاومت خواهد گرفت
کد خبر: 375212
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۳:۱۱:۱۱

اعتمادآنلاین| امیر خجسته، نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی با اشاره به محبوبیت وی در بین اقشار مختلف جامعه بیان کرد: محبوبیت سردار سلیمانی به صداقت او بازمی گشت سردار سلیمانی یکپارچه صداقت بود. خداوند وعده داده هر فردی که در راه او مخلص باشد خداوند او را در بین مردم محبوب می‌کند.

وی در ادامه اظهار کرد: از آنجا که سردار رابطه‌ای صادقانه با خدای خودش داشت مردم نیز با تمام وجود او را دوست داشتند. یکی از مهمترین نکاتی که در شخصیت ایشان بارز بود خدمت مخلصانه به مردم بود او وجود خود را فدای مردم، اسلام و ولایت کرده بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سردار سلیمانی نه تنها به مردم ایران بلکه به جهان اسلام توجه ویژه داشت مردم زمانی که می‌ببیند فردی با ایثار و از خودگذشتگی به دنبال برقراری امنیت در منطقه و نابودی تکفیری‌ها است قطعا با او رابطه عاطفی برقرار می‌کند. سردار به دنبال سیاسی کاری نبود بلکه خدمت به مردم برای او در اولویت بود. او با تمام وجود به بشریت عشق می‌ورزید و امروز می‌ببیند که بشریت از شهادت او غمگین هستند سردار تنها متعلق به ایرانیان نبود اگر او نبود امروز عراق و سایر کشورهای مسلمان در سیطره داعش بودند.

وی در ادامه تاکید کرد: قبل از شهادت سردار سلیمانی فشارهای اقتصادی نارضایتی‌هایی را در کشور رقم زده بود اما شهادت سردار سلیمانی باعث وحدت و همدلی در بین اقشار مختلف مردم شد. امروز صدای مرگ بر آمریکا از همه جناح‌های مجلس شینده می‌شود. هر جناح و گروهی سیاسی با خون سردار با یکدیگر متحد شده و یکدست در مقابل آمریکا قد علم کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر این که شهادت سردار سلیمانی ناامیدی‌ها را از جامعه مسلمانان کنار زد افزود: شهادت سردار نه تنها وحدت را در داخل کشور به دنبال داشت بلکه جهان اسلام را به اتحاد رساندند. ما شاهد آشفتگی عجیبی در عراق بودیم اما با شهادت سردار سلیمانی و همراهانش وحدت خوبی در عراق ایجاد شد و تمام اقشار و جناح‌های عراق نیز به اصل وحدت بازگشته‌اند.

وی در ادامه با تاکید بر این که وحدت در جهان اسلام در حال تقویت است بیان کرد: خون سردار سلیمانی قدرت جبهه مقاومت را چند برابر کرد امروز تمام جبهه‌های مقاومت برای مقابله با استکبار جهانی یکدست شده است. بعد از رحلت امام خمینی این نوع عزاداری وحدت و جنبش مردم دیده نشده بود اما شهادت سردار سلیمانی یکپارچگی و وحدت را در جامعه رقم می‌زند.

وی در ادامه با اشاره به این که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد گفت: آمریکایی‌ها جرات حمله به ایران را ندارند و همانطور که رهبری فرمودند جنگ نخواهند شد و با آمریکا نیز مذاکره نخواهیم کرد. آمریکا اگر دست از پا خطا کند خاورمیانه بر سر او و ایادی آن خراب خواهد شد. این که می‌گویند 52 مرکز را در ایران برای حمله در نظر دارد صرفا جنبه تهدیداتی دارد آمریکا پاسخ اقدامات خود را نه از سوی ایران بلکه از جبهه مقاومت خواهند گرفت. آمریکا با اشتباه بزرگ خود گور خودش را کند و به جهان ثابت کرد که یک تروریست است. قطعا معادلات منطقه‌ای آن طور که آمریکا پیش بینی می‌کند پیش نخواهد رفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها