کد خبر: 374564
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۳:۰۷:۲۱
| |

واعظی رییس دفتر رییس جمهوری:

سردار سلیمانی در تمام عمر ‌سلحشورانه با سیاهی‌ها جنگید

 رییس دفتر رییس جمهوری در پیامی به مناسبت شهادت فرمانده سپاه قدس اعلام کرد: سردار قاسم سلیمانی جانش را وقف امنیت و تمامیت ارضی ایران و آرمان‌های انقلاب کرده بود. در تمام عمر، ‌سلحشورانه با سیاهی‌ها جنگید و امروز با سربلندی شهید شد.

سردار سلیمانی در تمام عمر ‌سلحشورانه با سیاهی‌ها جنگید
کد خبر: 374564
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۳:۰۷:۲۱

اعتمادآنلاین| محمود واعظی روز جمعه در پیامی به مناسبت شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به دست تروریست‌های آمریکایی اظهار داشت: شهادت سردار سرفراز و پرآوازه ایران و اسلام، اگرچه آرزوی دیرین خودش بود اما همه ایرانیان را سوگوار و تاریخ سیزدهم دی‌ماه را در حافظه جمعی‌مان ماندگار کرد.

وی افزود: سپهبد قاسم سلیمانی،چه در سال‌های دفاع مقدس و چه در سال‌های اخیر که علیه تروریسم می‌جنگید؛ جانش را وقف امنیت و تمامیت ارضی ایران و آرمان‌های انقلاب کرده بود. در تمام عمر، ‌ سلحشورانه با سیاهی‌ها جنگید و امروز با سربلندی شهید شد.

رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: مجاهدت‌های او را نه فقط مردم داغدار ایران که تمام مردم ستمدیده منطقه فراموش نخواهند کرد.

واعظی عنوان کرد: نام او از گذشته در سیاهه قهرمانان ملی و سرداران بزرگ مدافع وطن ثبت شده بود اما از امروز درخشش بیشتری خواهد داشت. تروریست‌ها و مزدورانی که تا دیروز از نام سلیمانی می‌ترسیدند البته باز هم آسایش نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: از هر قطره خون حاج قاسم، ‌ هزاران سردار شجاع دیگر خواهد رویید و ایران تنها نخواهد ماند. خط خون مجاهدان راه خدا، نخشکیده و نخواهد خشکید. این وعده الهی است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها