کد خبر: 374550
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۲:۴۸:۰۳
| |

علاء‌الدین بروجردی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی:

بازنده این بازی خطرناک آمریکا است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: جبهه مقاومت یک فرد نیست ما اجازه نمی‌دهیم آمریکا منافع ملت ایران را پایمال کند.

بازنده این بازی خطرناک آمریکا است
کد خبر: 374550
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۲:۴۸:۰۳

اعتمادآنلاین| علاء‌الدین بروجردی ، اظهار کرد: اکثر برنامه‌های منطقه‌ای آمریکا اعم از لبنان، عراق، افغانستان و یمن شکست خورده آنها سرمایه‌ گذاری گسترده‌ای برای تغییر ساختار سیاسی حاکم بر سوریه انجام داده‌اند و همپیمانان اروپایی و منطقه‌ای‌شان و دهها هزار نفر دیگر هم برای این کار سرمایه‌ گذاری کردند. در همه موارد منجر به شکست شد. طبیعتا صورت‌حساب شکست آمریکا به نام جمهوری اسلامی ایران نوشته می‌شود.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها با توجه به جایگاه سردار سلیمانی ایشان را هدف قرار دادند. اشتباه محاسباتی آمریکا این بود که نمی‌دانستند جبهه مقاومت فقط یک فرد نیست و دهها فرد در این باره تصمیم‌گیری کرده و اجازه نمی‌دهند آمریکایی‌ها منافع ملت ایران را پایمال کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدون تردید پاسخ‌های کوبنده‌ای در انتظار آمریکا خواهد بود و بازنده این بازی خطرناک آمریکا است البته که ترامپ هم باید متحمل عواقب این جنایت هولناک بوده و بداند همه جای دنیا برای آمریکا ناامن خواهد بود.


بروجردی در پایان تاکید کرد: آمریکا پاسخ خود را در جبهه های مختلف دریافت خواهد کرد و باید منتظر پاسخ سختی باشد؛ مسوولیت همه عواقب این تصمیم متوجه شخص ترامپ رییس جمهور آمریکا است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها