کد خبر: 371831
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۱۲:۲۶:۳۹
| |

محمد حسینی، نماینده مردم تفرش در مجلس:

رئیس سازمان صدا و سیما از مردم خلج عذرخواهی کند

محمد حسینی، نماینده مردم تفرش در مجلس، با انتقاد ازاینکه حتی در بازپخش سریال بانوی عمارت اصلاحاتی که در خصوص توهین به قوم خلج قرار بود اعمال شود انجام نشده است، تاکید کرد: رییس صدا و سیما از مردم خلج عذرخواهی کند.

رئیس سازمان صدا و سیما از مردم خلج عذرخواهی کند
کد خبر: 371831
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۱۲:۲۶:۳۹

اعتمادآنلاین| محمد حسینی، نماینده مردم تفرش در مجلس، در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز خطاب به رییس سازمان صدا و سیما گفت: با توجه به اینکه سازمان صداوسیما که در تمام موارد پخش نباید توهینی را به اقوام ایرانی داشته باشد اما در سریال بانوی عمارت در سال گذشته به قوم خلج توهین شد، امروز هم در بازپخش این سریال اصلاحی انجام نشده، انتظار می رود هر چه سریعتر نسبت به اصلاح آن اقدام شده و عذرخواهی رییس سازمان صداوسیما و کارگردان این فیلم از صداوسیما پخش شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تذکری به وزیر کار اظهار کرد: متاسفانه یارانه بنزین به اکثر روستاییان پرداخت نشده است، انتظار می رود به قید فوریت این موضوع مورد توجه قرار گیرد تا مشکلی ایجاد نشود.

نماینده مردم تفرش در تذکری به وزیر میراث فرهنگی تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرستان های تفرش، آشتیان و فراهان از شهرستان های تاریخی کشور هستند اما هیچ اقدام عملی برای مرمت آثار تاریخی و طرح های گردشگری این شهرستان ها انجام نشده است.

حسینی در تذکری به وزیر کشاورزی عنوان کرد: امسال سال حمایت از تولید است، به لطف الهی میزان تولید گوشت قرمز دامپروران کافی است، اما متاسفانه به علت واردات بی رویه امروز برای دامپروران مشکلات عدیده ای ایجاد شده است یا دستور صادرات را صادر کنید و یا با قیمت تضمینی خریداری کنید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها