کد خبر: 370362
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۰۸:۴۴:۰۰
| |

روزنامه کیهان:

هر کس خواهان استعفای رئیس‌جمهور است، عامل بیگانه است

روزنامه کیهان نوشت: این روزها یک جریان مشکوک که سابقه‌ای آلوده به وطن‌فروشی در کارنامه خود دارد و طی 6 سال گذشته در حمایت از دولت یقه چاک می‌کرد و کورکورانه از تمامی اقدامات دولت دفاع می‌کرد، با چرخش یکصد و هشتاد درجه‌ای، ساز استیضاح و استعفای رئیس‌جمهور را کوک کرده و همصدا و همآهنگ با آمریکا و متحدانش در این ساز می‌دمد!

هر کس خواهان استعفای رئیس‌جمهور است، عامل بیگانه است
کد خبر: 370362
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۰۸:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه کیهان نوشت: «در فرمول آشوب‌های اخیر که در لبنان و عراق هنوز ادامه دارد و در ایران اسلامی با درایت مثال‌زدنی و همیشگی رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم با شکست روبه‌رو شده است، کنار رفتن رئیس ‌قوه مجریه کشور هدف یکی از فاکتورها و نقطه‌های نشان شده آن است.

این نقطه از نگاه طراحان آشوب یک گام بلند به سوی اهداف آنان است زیرا ضمن آنکه پیاده‌نظام خود را به ادامه آشوب و آتش‌افروزی ترغیب کرده و امیدوار می‌سازند، کشور هدف را نیز با بحران ناشی از بی‌سر بودن قوه اجرایی روبه‌رو می‌کنند! در این فرمول آنچه اهمیتی ندارد و به حساب نمی‌آید، کارآمدی و یا ناکارآمدی دولت کشور هدف است. مدعیان اصلاحات که از نتانیاهو مدال «بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران»! را دریافت کرده‌اند، این بار هم دقیقاً و بی‌کم و کاست همان فرمول دیکته شده مدیران بیرونی آشوب‌های اخیر را دنبال می‌کنند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها