کد خبر: 369506
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ ۱۱:۱۳:۰۰
| |

پیام حزب اعتماد ملی به پنجمین کنگره حزب اتحاد ملت ایران اسلامی

حزب اعتماد ملی در پیامی برگزاری پنجمین کنگره حزب اتحاد ملت ایران اسلامی را تبریک گفت.

پیام حزب اعتماد ملی به پنجمین کنگره حزب اتحاد ملت ایران اسلامی
کد خبر: 369506
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ ۱۱:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| متن این پیام به شرح زیر است:

«دبیر کل محترم جناب دکتر علی شکوری‌راد، اعضای محترم شورای مرکزی، اعضای محترم حزب اتحاد ملت ایران اسلامی

با سلام و احترام

برگزاری پنجمین مجمع عمومی سراسری حزب اتحاد ملت ایران اسلامی را خدمت همه برادران و خواهران گرامی عضو حزب تبریک عرض میکنم و برای موفقیت این کنگره در انتخابات شورای مرکزی، داوران و دبیر کل حزب دعا میکنم.

در وضعیت کنونی تلاش برای ایجاد حزب و تقویت فرهنگ تحزب، کاری بزرگ و عبادتی مقبول تلقی می شود که ثمرات آن در دراز مدت برای کشور و مردم و نظام عیان خواهد شد. متاسفانه در جامعه ایران که از استبداد تاریخی رنج می‌برد و فرهنگ مشارکت سیاسی و کار گروهی حتی در میان نخبگان هم ضعیف است، زمینه تحزب به شکل مطلوب وجود ندارد و به همین دلیل شاهد رشد معقول و منطقی احزاب سیاسی و افزایش نفوذ آنان در میان مردم نیستیم.

برای تقویت تحزب در کشور، باید قانون انتخابات با رویکرد تقویت ساختار حزبی نوشته شود و احزاب در گزینش نامزدهای خود آزادانه اقدام کنند و مسئولیت تایید صلاحیت آنان را بپذیرند و نظارت استصوابی احزاب سیاسی به عنوان پشتوانه نمایندگان مجلس وارد عمل خواهند شد و بر غنای تصمیمات مجلس خواهند افزود.

از طرف خود و برادران و خواهران شما در حزب اعتماد ملی، برای همه اعضای مجمع عمومی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی آرزوی سلامتی و توفیق دارم و ایستادگی آنان بر آرمانهای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را می ستایم و موفقیت عموم فعالان حزبی در تقویت ساختار حزبی قدرتمند و فرهنگ تحزب فراگیر را آرزو می کنم.

الیاس حضرتی، قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی»

منبع: حزب اعتماد ملی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها