کد خبر: 368344
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۱۰:۵۲:۴۱
| |

سیده فاطمه حسینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

تعدد دستگاه‌های صدور مجوز یکی از مهمترین چالش‌های شرکت‌های دانش بنیان است

سیده فاطمه حسینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد که باید در جهت تعیین یک متولی فرادستگاهی و وزارت خانه‌ای برای صدور مجوز و نظارت بر فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان پیش رفت.

تعدد دستگاه‌های صدور مجوز یکی از مهمترین چالش‌های شرکت‌های دانش بنیان است
کد خبر: 368344
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۱۰:۵۲:۴۱

اعتمادآنلاین| سیده فاطمه حسینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز مجلس سه شنبه در جریان بررسی دستاوردها و مشکلات حوزه اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان و نوآورانه بیان کرد: بنده امروز قصد دارم به پیوند بین زیست بوم دانش بنیان و چالش‌های اقتصادی کشور اشاره کنم. امروز مشکلات حاکم بر اقتصاد کشور بر فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان سایه افکنده است. به دنبال برگزاری جلسات متعددی در کمیسیون اقتصادی کشور و بررسی چالش های بانکی و بیمه‌ای که پیش روی شرکت‌های دانش بنیان قرار دارد ناامیدی و یاس حاصل شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: قطع دسترسی به شبکه جهانی اینترنت به صورت ناگهانی خسارت مستقیم و بالایی را به این حوزه وارد کرده است. به طوری که روزانه 2500 میلیون تومان به این حوزه خسارت وارد می‌شود. یکی از کارهای مهم مجلس جلوگیری از قطع دسترسی این حوزه به اینترنت و به حداقل رساندن آسیب‌ها به این بخش است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از چالش‌های پیش روی این حوزه تعدد نهادهای مسئول برای صدور مجوز و نظارت بر فعالیت‌های این بخش است.

حسینی در ادامه تاکید کرد: باید اقداماتی برای کاهش مراکز صدور مجوز و تعیین یک متولی فرادستگاهی و وزارت خانه‌ای برای صدور مجوز و نظارت بر این حوزه انجام گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها