کد خبر: 367736
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۰۸:۴۵:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از حواشی امروز مجلس گزارش می‌دهد:

حاجی‌دلیگانی خطاب به لاریجانی: کاش اجازه می‌دادید که در حضور رئیس‌جمهور تذکرمان را می‌دادیم

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر و عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی، در هنگام بررسی گزارش کمیسیون شوراها خطاب به علی لاریجانی، رئیس مجلس، گفت کاش اجازه می‌دادید که ما در حضور رئیس‌جمهور تذکرمان را می‌دادیم چون خیلی از حرف‌های ایشان را باور نداریم. ایشان یک‌طرفه مطالبی را مطرح کردند و رفتند.

حاجی‌دلیگانی خطاب به لاریجانی: کاش اجازه می‌دادید که در حضور رئیس‌جمهور تذکرمان را می‌دادیم
کد خبر: 367736
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۰۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر و عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی، در هنگام بررسی گزارش کمیسیون شوراها خطاب به علی لاریجانی، رئیس مجلس، گفت کاش اجازه می‌دادید که ما در حضور رئیس‌جمهور تذکرمان را می‌دادیم چون خیلی از حرف‌های ایشان را باور نداریم. ایشان یک‌طرفه مطالبی را مطرح کردند و رفتند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: حرف‌های رئیس‌جمهور را نباید بپذیریم مگر اینکه خلاف آن ثابت شود. ما در جریان گرانی بنزین نبودیم و درحال‌حاضر همه‌ چیز گران شد و کسی کاری برای مردم در مقابل گرانی‌ها نمی‌کند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بستری به ‌وجود آمده که هرکسی کالای خود را گران می‌کند. شرکت‌های دولتی در گران‌کردن کالاها و خدمات سبقت گرفته‌اند و مردم خون‌دل می‌خورند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها